• En struts

    Meteoritnedslaget i Ryssland

    Det första i mitt liv faktiskt ! Trevligt att man fick vara med om det innan man dör.
    Men inte en kotte har skrivit om det på fl.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-15 23:13
    Ett så stort nedslag iallafall. Små nedslag kanske sker titt som tätt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 10:40
    Här finns det många privata bilder och filmer zyalt.livejournal.com/722930.html

    Själva nyheten: Idag uppdaterat från svt www.svt.se/nyheter/varlden/20-000-rojer-upp-efter-rymdstenar

  • Svar på tråden Meteoritnedslaget i Ryssland
  • En struts

    Det finns ju för sjutton viktigare saker att engagera sig i på fl, än meteoritnedslag.

  • En struts

    Var tvungen att gå in på din press Frontline för att se om du var man eller kvinna.

  • Frontline
    En struts skrev 2013-02-15 23:21:20 följande:
    Var tvungen att gå in på din press Frontline för att se om du var man eller kvinna.
    Så vad kom du fram till?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • En struts
    Frontline skrev 2013-02-15 23:26:55 följande:
    Så vad kom du fram till?
    Hi, hi du tillhör inte det ointresserade tantgänget, utan mer då den manliga kategorin.
    Tråden om meteorit ligger högst upp på flashback, men här på fl (den kvinnliga varianten av flashback, som någon sa på min sambos jobb) föreligger noll intresse för detta mycket ovanliga fenomen som ett sånt här stort meteoritnedslag är. Jag tror aldrig jag kommer vara med om det resten av mitt liv, och jag har aldrig varit med om det den tiden jag levat.

    TRÖG-FL!!!
  • M C

    MEN jag har tittat massor på youtube på nerslaget! Har tom FBat om det! Här är de mest intresserade av att synas och höras mest, då vinner inte ett vansinnigt intressant naturfenomen direkt.


    Undo these cuffs and I'll show you
  • En struts
    M C skrev 2013-02-16 07:02:34 följande:
    MEN jag har tittat massor på youtube på nerslaget! Har tom FBat om det! Här är de mest intresserade av att synas och höras mest, då vinner inte ett vansinnigt intressant naturfenomen direkt.
    Du är också man har jag för mig.?
  • M C
    En struts skrev 2013-02-16 09:00:05 följande:
    Du är också man har jag för mig.?

    Nej, jag är tvåbarnsmor.
    Undo these cuffs and I'll show you
  • M C
    Mizzii skrev 2013-02-16 09:02:20 följande:
    Finnsnån bild/artikel om det?

    Googla, det finns filmer. Länken ovan har några med.
    Undo these cuffs and I'll show you
  • En struts

    Hade den kraschat 2 minuter senare så hade den hamnat i södra Sverige. Då kanske det iallafall hade varit lite liv från skåningarna?

  • En struts
    Josun skrev 2013-02-16 10:34:33 följande:
    Coolfaktor :) Fanns det inte en film någonstans också?
    Scrolla ner i den här länken jag gav zyalt.livejournal.com/722930.html Här finns det MÅNGA coola filmer på det. (Hm, kanske inte så coolt för de som var där precis, i o f s.)
Svar på tråden Meteoritnedslaget i Ryssland