Anonym (Lata Anna) skrev 2013-03-03 10:10:59 följande:
Fy f*n för mig alltså... blir så ledsen på mig själv
Igår var en katastrofdag matmässigt... Jag fattar inte att jag kan trycka i mig så mycket. Lite sömn och smått bakis (kanske p.g.a. lite sömn) ledde till att jag hade ett matmaraton hela dagen..... usch, minns knappt vad jag ätit... måste blivit minst 3 mackor, 6 pannkakor med sylt, köttrester, en hel djup tallrik klyftpotatis med beasås, 200g chips med dipp, 100g ostbågar, choklad (kanske 100g??), glass med chokladsås, hamburgare, en semla (!!!!!) och säkert mycket mer som jag "förträngt". Usch, mår nästan illa idag p.g.a. allt jag åt under gårdagen, känner mig helt uppsvälld.
Men det får fasiken bli nya tag nu! Jag får helt enkelt avstå utekvällar -sedan i framtiden får jag lära mig att inte bakisäta så, för det gör ju bara att man mår ännu sämre!! Kanske ska ha en vit månad (har absolut inga problem med alkohol anser jag, tar gärna ett glas vin hemma till maten ex, men har man en vit månad så är det ju lättare att säga nej till tjejkompisar som vill gå ut och parta).
Jag ser iallafall inte fram emot vägningen imorgon........

gissar på att jag GÅTT UPP - mycket!
Så, nu ska jag sätta fart här hemma och städa lite, sen blir det ut i sköna solen!! Nya tag!!

Och detta ska jag skriva ner och försöka ta till mig nästa gång jag är bakis, kanske kan hjälpa.
Men bra att du vågar vara ärlig och skriva ner det iaf. Sådana dagar har jag också haft. Ja alkohol är lurigt, man bli ju sugen på allt och man har inte samma spärrar ens dagen efter, eftersom man är så trött. Vit månad låter smart.
Helt rätt, nya friska tag imorgon gäller det
Själv har jag varit på kalas och ätit tårta... och nu är jag bara sugen på mer!! men nu blir det kycklingwok och skärpning i morgon.