• M C

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Vem klämmer ur sig flest ord?
    Vem har längsta inläggen?
    Vem är den som skriver mest av alla?

Rösta på den du tycker, oavsett anledning. Det skadar inte att motivera så mottagaren får veta varför just hen är så eminent på att kläcka ur sig inlägg eller ord i ljudets hastighet!

Glöm inte - alla här har nominerat sig själva eftersom vi inte är medlemmar i ett mobbingsforum!

//omröstningsmaffian och absolut inte något slags innegäng tillika utropsteckenporrande MC         

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-25 08:15
    Vi gratulerar TT och LindaEfraim till att ha knipit förstaplatsen i denna otroligt jämna omröstning. AngieT knep tredjeplatsen och sedan är det en klunga med pratkvarnar som ramlar in strax därefter. De tre som blev utan röster får helt enkelt hitta någon annan gren att delta i.
    Spännande ända in i slutet!
    Vi tackar deltagarna för att de ställde upp och underhöll alla andra!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?
  • Feltryck01

T-centralen är full av människor, de påminner om myror allihopa. Jag är dock ingen myra, såklart.

Goddag på er, hörni!

• sär skriven

Är det bara jag som retar ihjäl mig på omröstningar utan vettiga alternativ? Antingen så tycker man det är äckligt med hästkött, ELLER så har man inga som helst invändningar. Det borde ju verkligen finnas åtminstone ETT alternativ där man kan vältra sig i moraliska aspekter.

Ja, jag har mailat och skällt på Aftonhoran.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • KimPossible

Jaha, nu har jag ifrågasatt lite. Får vi se om det godkänns eller inte... OskyldigDrömmer

Fullt berättigad fråga dock, tycker jag.Solig

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • sär skriven
    KimPossible skrev 2013-02-25 12:35:50 följande:
    Jaha, nu har jag ifrågasatt lite. Får vi se om det godkänns eller inte... OskyldigDrömmer

Fullt berättigad fråga dock, tycker jag.Solig
    Vad har du ifrågasatt?
  • Orcha
    M C skrev 2013-02-25 09:43:41 följande:
    Jag är sjuk. Hög feber och ont i varenda liten kroppsdel, frossa.

TYCK SYND OM MIG!!!
    Ungarna är sjuka med, men de springer glatt omkring och är pigga och äckliga.  

Krya på dig M C!

Kaffe + Skål = tummenupp (kan läsas på fler än ett sätt)
    It was love @ first sight, not the second though.
  • KimPossible
    sär skriven skrev 2013-02-25 12:37:19 följande:
    Vad har du ifrågasatt?
    Att man försvarar knarklangare. Speciellt de som langar till barn. Det är tydligen såååååå syyyyynd om de stackars langarna om man polisanmäler, för då förstör man deras liv. 

Kräks 
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • sär skriven
    KimPossible skrev 2013-02-25 12:39:56 följande:
    Att man försvarar knarklangare. Speciellt de som langar till barn. Det är tydligen såååååå syyyyynd om de stackars langarna om man polisanmäler, för då förstör man deras liv. 

Kräks 
    Ah jag läste ju det! Helt berättigad ifrågasättning!
  • Anton Chigurh
    M C skrev 2013-02-25 09:43:41 följande:
    Jag är sjuk. Hög feber och ont i varenda liten kroppsdel, frossa.

TYCK SYND OM MIG!!!
    Ungarna är sjuka med, men de springer glatt omkring och är pigga och äckliga.  
    Jag tycker jättesynd om dig, M C

Förkylningskur...du vet !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Jellybeanbaby
    KimPossible skrev 2013-02-25 12:39:56 följande:

Kräks 
    Läste ditt inlägg. Skitbra skrivet.
  • KimPossible
    sär skriven skrev 2013-02-25 12:41:13 följande:
    Ah jag läste ju det! Helt berättigad ifrågasättning!
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-25 12:48:25 följande:
    Läste ditt inlägg. Skitbra skrivet.
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Jag ska inte skriva ut exakt vad jag anser om dessa lägre stående avarter individer, men det är inga vackra ord iaf.

Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?