• M C

Vem är FLs främsta ordbajsare?

Vem klämmer ur sig flest ord?
    Vem har längsta inläggen?
    Vem är den som skriver mest av alla?

Rösta på den du tycker, oavsett anledning. Det skadar inte att motivera så mottagaren får veta varför just hen är så eminent på att kläcka ur sig inlägg eller ord i ljudets hastighet!

Glöm inte - alla här har nominerat sig själva eftersom vi inte är medlemmar i ett mobbingsforum!

//omröstningsmaffian och absolut inte något slags innegäng tillika utropsteckenporrande MC         

Undo these cuffs and I'll show you
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-25 08:15
    Vi gratulerar TT och LindaEfraim till att ha knipit förstaplatsen i denna otroligt jämna omröstning. AngieT knep tredjeplatsen och sedan är det en klunga med pratkvarnar som ramlar in strax därefter. De tre som blev utan röster får helt enkelt hitta någon annan gren att delta i.
    Spännande ända in i slutet!
    Vi tackar deltagarna för att de ställde upp och underhöll alla andra!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?
  • Kexet02

Feltryck01: jag var sjukt trött, och till råga på allt va de nån dåre som bankade på dörren 11.30 typ så jag vaknade men jag såg aldrig nån... Irriterande iaf för det tog typ 30 min att somna om...

Fan va lyxigt med ledigt, vad ska du hitta på med den då?

• Trailer trash TT

Jag har aldrig tid att hänga på FL just nu.Är överhopad med arbete + att jag går en fucking utbildning hela veckan.Är typ helt slut när jag kommer hem klockan 19 på kvällen

Manyok
  • Feltryck01
    Kexet02 skrev 2013-04-09 02:38:04 följande:
    Feltryck01: jag var sjukt trött, och till råga på allt va de nån dåre som bankade på dörren 11.30 typ så jag vaknade men jag såg aldrig nån... Irriterande iaf för det tog typ 30 min att somna om...

Fan va lyxigt med ledigt, vad ska du hitta på med den då?
    Ååh jag hatar sånt! Min granne har himla roligt med att spela musik på söndagar kl 9:00... Älskar dem!

Jag ska städa lite idag, ta en lång promenad och ha filmkväll med en vän! Så himla mysigt med lite tid för mig själv  
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Jenns
    sannispannisen skrev 2013-04-08 23:10:09 följande:
    TT.
    Omröstningen är avslutad.
  • Lindsey Egot the only one

Jag har tappat lusten!

• Ojsan

jag har inte haft så mycket tid, min lille bebis ska vara överallt, så det går inte att ta ögonen från honom många sekunder

• Lindsey Egot the only one

Har vi nått antiklimax på fl kanske?

• Trailer trash TT

Hemma ,dottern har influensa. Vilken tur att jag han gå kursen innan hon blev sjuk. Nu kan jag allt om integration och flyktingfrågor

Manyok
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-04-10 09:27:55 följande:
    Hemma ,dottern har influensa. Vilken tur att jag han gå kursen innan hon blev sjuk. Nu kan jag allt om integration och flyktingfrågor
    Sök till ministerposten. Stanna kvar 2 perioder. Pensionen fixad. Än så länge.

All lycka till. Jag kommer rösta på dig. Lovar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-04-10 09:37:32 följande:
    Sök till ministerposten. Stanna kvar 2 perioder. Pensionen fixad. Än så länge.

All lycka till. Jag kommer rösta på dig. Lovar. 
    Åh tack ska genast söka den posten
    Manyok
Svar på tråden Vem är FLs främsta ordbajsare?