Susssiii skrev 2013-03-24 08:47:11 följande:
Tjo alla Goa...Vet jag är jobbig med alla mina frågor & min oro ... Har bara två frågor ...första främst till er som plussat med bäst på test stickor ... Har ni någon gång fått ett lika starkt teststräck som kontrollsträck? Jag ska vakt vara gravid i v 5-6 enligt ul men mitt test visar fortfarande svagt! Är som ni nog vet vid det här laget så himla rädd att graviditeten stannat av i och med det & att ul bara visa att jag var i v 4 för en vecka sen trots att det är ca 3 v sen jag plussade första gången (när jag gjorde ul var det alltså 2 v tidigare som jag plussat & då var jag i v 4-5 enligt hon som gjorde det) Dom såg endast en slemsäck... & min andra fråga är vad är slemsäck? Är det samma som hinnsäck? Hade varit jätte tacksam om jag kunde fått er hjälp!!!
Att du inte tar några andra test än dom och kollar, tex billiga testers så ser du hur starkt strecket är!
För där ska det vara lika starkt som kontrollstrecket vid den här tiden.
Förstår inte hur du ska orka oroa ihjäl dig över påsk och allt. Säger som innan att du ska ta tag i det och göra ett privat vul i veckan. Du säger att din kille vill vänta tills embryot växt till sig, men han får förstå att din oro går i första hand. Du oroar ju ihjäl dig tjejen!! Går ni och kollar nu ser du ju hur allt ligget till. Väntar du och får se att graviditeten stannat av så blir det ännu jobbigare desto längre tiden gått. Hur jobbigt det än är att det bättre att veta än att leva på hoppet. Kram