• Anonym (feebee)

Dom vänner man ser först.....FB

Dom vänner man ser först i vänner-rutan på Facebook ( Den i tidslinjen ) är det dom vänner personen "pratar" med mest?

och sen om man trycker på "vänner" och dom kommer upp som , gäller det smma här att dom som man ser först , är det dom personen pratar med mest?  

• Svar på tråden Dom vänner man ser först.....FB
  • Anonym (feebee)

Ja, någon som vet eller?

• Anonym

ts har du kapat din killes fb-konto eller...?

• Nyfiken gul

nej det är helt slumvis visade vänner i tidslinjen och i vännerlistan ligger dom enligt bokstavsordning.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (feebee)
    Nyfiken gul skrev 2013-02-26 19:37:29 följande:
    nej det är helt slumvis visade vänner i tidslinjen och i vännerlistan ligger dom enligt bokstavsordning.

bokstavsordning stämmer inte, har kollat.
  • Nyfiken gul
    Anonym (feebee) skrev 2013-02-26 19:54:29 följande:

bokstavsordning stämmer inte, har kollat.
    var tvungen att kolla - hos mig ligger  alla "markerade" vänner först - dvs alla dom jag lagt som nära vänner och familj - dom ligger först i min vänlista när jag klickar på den. Sen kommer alla andra i slumpvis ordning.

har kollat min makes facebook och samma ordning är hos honom.  Nära vänner o familj ligger först sen alla andra i slumvis ordning.

min son har inga markerade vänner alls och där visas vänlistan slumpmässigt och  ändras för varje gång jag loggar in 
  • Anonym

spelar det någon roll i vilken ordning vännerna visas?

det går inte att spionera via vänlistan på facebook om det är det du har funderingar över. 

• Anonym (feebee)
    Anonym skrev 2013-02-26 20:05:02 följande:
    spelar det någon roll i vilken ordning vännerna visas?

det går inte att spionera via vänlistan på facebook om det är det du har funderingar över. 
    Jo det verkar ju göra det. Dom vänner som visas först är alltså dom vänner personen pratar mest med. Ville bara få det bekräftat från någon annan med. Så man kan vara 100% säker på att det är så.
  • zumba

För mig är det definitivt inte dom jag pratar mest med som ligger först

• Nyfiken gul
    Anonym (feebee) skrev 2013-02-26 20:07:07 följande:
    Jo det verkar ju göra det. Dom vänner som visas först är alltså dom vänner personen pratar mest med. Ville bara få det bekräftat från någon annan med. Så man kan vara 100% säker på att det är så.
    men det är ju inte så! 

• Anonym (feebee)

Spelar det någon roll om man inte är vän med personen vars vännerlista man kollar?

Ni kollar er egen och personen ni redan rä vänner med.

Prova och kolla någon ni inte har addat.   

Svar på tråden Dom vänner man ser först.....FB