MissStrawberry skrev 2013-02-27 09:17:00 följande:
Nej det kan du inte, när jag kollar mi facebook så ligger vänner och familj väldigt blandat i vänlistan och likaså om jag kollar min mans där jag ligger långt bak men min farbror som han garanterat inte har kontakt med mer än vid enstaka tillfällen om ens det ligger först.
Går jag sen in på en bekant till min sambo som han mycket sällan pratar med och som jag inte känner så är det min sambo samt två andra gemenamma vänner som ligger först. Jag tror att det är ganska slumpmässigt men att om du går in på en "icke vän" sä är det era gemensamma vänner som syns först.
Din farbror kanske har besökt din profil mycket så det är därför han syns överst jämt?
När jag var inne och kollade på min fd pojkväns profil ofta så syntes han nästan hela tiden överst i vänlistan. Så jag undrar om det har att göra med vilka personer jag själv besöker?
Och sen en annan sak jag har reagerat på, inne i fliken "hitta vänner" står det tre namn på vänster sida, de ändras varje gång man går in. Jag funderar på om det är folk som besöker min profil ofta som syns där? För det är ofta min mamma, min arbetsgivare, en kille jag är intresserad av och några nära vänner som cirkulerar där. Nån som vet något om det?