• Anonym (feebee)

Dom vänner man ser först.....FB

Dom vänner man ser först i vänner-rutan på Facebook ( Den i tidslinjen ) är det dom vänner personen "pratar" med mest?

och sen om man trycker på "vänner" och dom kommer upp som , gäller det smma här att dom som man ser först , är det dom personen pratar med mest?  

• Svar på tråden Dom vänner man ser först.....FB
  • Anonym
    Anonym (feebee) skrev 2013-02-26 20:18:22 följande:
    Spelar det någon roll om man inte är vän med personen vars vännerlista man kollar?

Ni kollar er egen och personen ni redan rä vänner med.

Prova och kolla någon ni inte har addat.   
    va?

fattar inte

om jag inte är vän med personen och kollar dennes vänlista, exakt vad är det tänkt att jag ska se? 

jag ser att vi har x antal gemensamma vänner och dom ligger här och där i vänlistan. Något annat ser jag inte.  
  • Anonym (nej)
    Anonym (feebee) skrev 2013-02-26 19:16:18 följande:
    Dom vänner man ser först i vänner-rutan på Facebook ( Den i tidslinjen ) är det dom vänner personen "pratar" med mest?

och sen om man trycker på "vänner" och dom kommer upp som , gäller det smma här att dom som man ser först , är det dom personen pratar med mest?  

Nej det stämmer inte. Hos både mig och min man kommer det i slumpvis ordning, jag får inte upp min syster som jag pratar absolut mest med förens i slutet på listan och då är hon dessutom "släktmarkerad" hos mig.
  • Anonym (feebee)
    Dixxi skrev 2013-02-26 20:50:43 följande:
    Va invecklat detta va :)
    Haha färlåt =) Har svårt att förklara. 

Dat jag vill veta är om en person som jag ej har som vän på FB,  om dom personen man ser högst upp på personens vännerlista, samt dom vänner man ser först i personens vänner-ruta på tidslinjen - Om det är dom han pratar mest med. För det är tre personer som alltid cirkulerar där  ( ej i bokstavsordning). Kan jag då anta att personen prata relativt mycket med dessa personen som syns i stort sett hela tiden?

Ännu rörigare  hahhaa   
  • LillaSnigel

Funderade oxå på det ett tag (inte för att leka spion) men just varför folk som jag typ knappt pratat med ligger först.

Chatten är nog ganska random vilka som ligger där.
    Vänlistan ligger väl i alfabetisk ordning, kollade nu.

• Anonym (intedå)

Anonym (feebee) skrev 2013-02-26 19:16:18 följande:

Nej, inte hos mig iaf. Jag uppdaterade sidan 5 ggr och vännerna ändrades varje gång. En gång hamnade en person som jag addat för 5 år sedan och aldrig pratat med först.
  • Ms H

Nej, det är inte de man pratar mest med. Jag har en kille som jag i te sagt ett ord till sen okt -11 som hamnar högt upp. Dessutom hamnar en del ibland högt, ibland lågt, trots att det inte ändras hur mkt jag pratar med dem.

• MissStrawberry
    Anonym (feebee) skrev 2013-02-26 21:12:48 följande:
    Haha färlåt =) Har svårt att förklara. 

Dat jag vill veta är om en person som jag ej har som vän på FB,  om dom personen man ser högst upp på personens vännerlista, samt dom vänner man ser först i personens vänner-ruta på tidslinjen - Om det är dom han pratar mest med. För det är tre personer som alltid cirkulerar där  ( ej i bokstavsordning). Kan jag då anta att personen prata relativt mycket med dessa personen som syns i stort sett hela tiden?

Ännu rörigare  hahhaa   

Nej det kan du inte, när jag kollar mi facebook så ligger vänner och familj väldigt blandat i vänlistan och likaså om jag kollar min mans där jag ligger långt bak men min farbror som han garanterat inte har kontakt med mer än vid enstaka tillfällen om ens det ligger först.

Går jag sen in på en bekant till min sambo som han mycket sällan pratar med och som jag inte känner så är det min sambo samt två andra gemenamma vänner som ligger först. Jag tror att det är ganska slumpmässigt men att om du går in på en "icke vän" sä är det era gemensamma vänner som syns först.
  • Coruscant

Mina vänner är "random sorterade", men i chatten ligger de jag pratar mest med överst.

Svar på tråden Dom vänner man ser först.....FB