Novemberbebisar 2013
Skönt att du känner av lite symtom. Jag börjar bli orolig över att jag knappt haft några alls...
Ja 5-6 veckor kvar innan man kan pusta ut lite :)
Solrosen 83: Ha en alldeles fantastisk semester i underbara Thailand. Njut av solen åt oss :)
Grattis obiltelj, ranten & Vittoria :)
Nu har illamåendet slagit till med besked... har typ varit sängliggande hela helgen pågrund av tröttheten och illamåendet. Jag känner mig typ konstant åksjuk och jobbet idag blev tungt tungt iom det. Jag som "klagat" på att jag inte haft några symtom tidigare :/ Maken här hemma är mkt engagerad och är nu i affären för att köpa ingefära för att han läst att de ska lindra
Hur mår ni tjejer?
Fortfarande dödstrött, sover hela helgerna ;) Men det värsta illamåendet tycks ha avtagit så det verkar som att Postafen hjälpte mig. Jag tar dem innan jag lägger mig (står att de ska verka i 12 h) för att slippa det värsta morgonillamåendet. Gick in i v 9 idag. V 6-8 var illamåendet så påtagligt att jag fick panik!
Är det någon som har koll på vilka landsting som inte "erbjuder" kub innan man är 35 år? Eller vilka landsting som är lite kinkiga med detta?