• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-16 21:40:53 följande:

Lite småkåt och saknar en väninna att busa med!! Fan att man ska bo helt åt helvete men ska ringa en lekkamrat i morgon men den som väntar på något gott väntar ju för fan alltid för länge!!!*suck*
    Vad skönt Glad Ska det bli tjej sex i morron nu då?
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-16 21:54:07 följande:
    Vad skönt Glad Ska det bli tjej sex i morron nu då?
    Det hoppas jag verkligen, köpte lite roliga saker undermellan dagarna som jag sparat för bus.

Hur går det själv? Hittat någon som vill testa lite analsex?
  • Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-16 22:08:48 följande:
    Det hoppas jag verkligen, köpte lite roliga saker undermellan dagarna som jag sparat för bus.

Hur går det själv? Hittat någon som vill testa lite analsex?

Låter mycket trevligt!  Hoppas du får användning av dom i morron Flört   Jo här är det bara fint,  ska på fest i morron och där kommer en tjej vara som ja träffade i somras!  Och vi ska sova där båda två så vi får se vad som händerGlad
  • Anonym (Enköpinsman)

Har varit vrålkåt i flera dagar.

Tyvärr är frugan på resa i en vecka. :(

• Anonym (Kåt 3)
    Anonym (Enköpinsman) skrev 2014-01-17 08:12:00 följande:
    Har varit vrålkåt i flera dagar. Tyvärr är frugan på resa i en vecka. :(

Hon får kanske sitt som hon behöver där..
  • MrMom

Japp, nu är jag det... Tungan ute

En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-16 22:20:16 följande:

Låter mycket trevligt!  Hoppas du får användning av dom i morron Flört   Jo här är det bara fint,  ska på fest i morron och där kommer en tjej vara som ja träffade i somras!  Och vi ska sova där båda två så vi får se vad som händerGlad
    Flört

Hoppas det går bra!!!! Min väninna kunde inte komma idag pga vädret, med lite tur så dyker hon upp i morgon!!!

• Anonym (kåt också)
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-18 01:15:43 följande:
    Flört

Hoppas det går bra!!!! Min väninna kunde inte komma idag pga vädret, med lite tur så dyker hon upp i morgon!!!

Hej fick allt knullat i fredasFlört  Hoppas det är din tur nu då och få ditt mys tjejen!  Snygg bild misstänker ni kommer vara lika snygga o sensuella som på bilden? Nyfiken på vad du handlatTungan ute  Kram..
  • kelgrisen58

Nej inte speciellt hade underbar telefonsex med en underbart söt och sexig tjej.

Svar på tråden Kåt just nu?