• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Alexiandra
    Anonym (Arne Anka) skrev 2014-05-29 16:33:05 följande:

Det är bara ett tidsfördriv. Det är ju inte så lätt att bara göra något åt det utan någon av det andra könet.

Fast även som tidsfördriv borde det ju bara öka frustrationen? Det blir lite som att sitta och prata om mat när man är hungrig typ? 

Inte menat som kritik rent så, naturligtvis gör var och en som den vill - men jag personligen har svårt förstå poängen riktigt. Det ökar nämligen bara min frustration att prata om det. Då är det bättre endera göra något åt det - eller typ städa eller nåt annat så långt ifrån man kan tänka sig, brukar dämpa det för stunden ;)

• carlf
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:38:36 följande:

Fast även som tidsfördriv borde det ju bara öka frustrationen? Det blir lite som att sitta och prata om mat när man är hungrig typ? 

Inte menat som kritik rent så, naturligtvis gör var och en som den vill - men jag personligen har svårt förstå poängen riktigt. Det ökar nämligen bara min frustration att prata om det. Då är det bättre endera göra något åt det - eller typ städa eller nåt annat så långt ifrån man kan tänka sig, brukar dämpa det för stunden ;)

dämpa? tycker inte du det 'r skönt att vara kåt? jag kan älska att gå småkåt hela dagar.
  • Anonym (Arne Anka)
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:38:36 följande:
    Fast även som tidsfördriv borde det ju bara öka frustrationen? Det blir lite som att sitta och prata om mat när man är hungrig typ? Inte menat som kritik rent så, naturligtvis gör var och en som den vill - men jag personligen har svårt förstå poängen riktigt. Det ökar nämligen bara min frustration att prata om det. Då är det bättre endera göra något åt det - eller typ städa eller nåt annat så långt ifrån man kan tänka sig, brukar dämpa det för stunden ;)

Jag tycker inte att det ökar frustrationen. Jag tycker att det är uppfriskande att det finns kvinnor som bara erkänner att de är kåta. De flesta kvinnor jag känner skulle aldrig erkänna det rakt ut. Om de gjorde det skulle det vara lite lättare att få hjälp
  • Alexiandra

Allt beror (för mig) på graden av det hela. Det är ju dels ett grundtillstånd, ska vara jävligt sjuk eller jäkligt trött om jag inte ska ha lust. Det stör inte alls.

Däremot när det är såpass att det börjar kännas besvärande, eftersom det är på tok för frustrerande. DÅ så är det ju bara göra ngt åt det - eller avleda. Annars blir man galen och börjar äta på tapeterna typ, och DET gillar jag inte alls ;)

• Alexiandra
    Anonym (Arne Anka) skrev 2014-05-29 16:46:15 följande:

Jag tycker inte att det ökar frustrationen. Jag tycker att det är uppfriskande att det finns kvinnor som bara erkänner att de är kåta. De flesta kvinnor jag känner skulle aldrig erkänna det rakt ut. Om de gjorde det skulle det vara lite lättare att få hjälp smile5.gif
    Byt bekantskapskrets, de verkar lite hämmade?  =) 
  • carlf
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:48:26 följande:

Allt beror (för mig) på graden av det hela. Det är ju dels ett grundtillstånd, ska vara jävligt sjuk eller jäkligt trött om jag inte ska ha lust. Det stör inte alls.

Däremot när det är såpass att det börjar kännas besvärande, eftersom det är på tok för frustrerande. DÅ så är det ju bara göra ngt åt det - eller avleda. Annars blir man galen och börjar äta på tapeterna typ, och DET gillar jag inte alls ;)

Haha, nä tapeter då har det gått långt.
     För jag själv ska funka normalt på jobb så startar jag nästan alltid dagen med att onanera ock lika så för att sova bra så avslutar jag dagen med det då också. det är mitt sätt att hålla k.åtheten på en rätt nivå
  • Anonym (Arne Anka)
    Alexiandra skrev 2014-05-29 16:48:58 följande:
    Byt bekantskapskrets, de verkar lite hämmade?  =) 

Skulle jag gärna göra men det är inte så lätt
  • Alexiandra
    carlf skrev 2014-05-29 16:54:12 följande:
    Haha, nä tapeter då har det gått långt.
     För jag själv ska funka normalt på jobb så startar jag nästan alltid dagen med att onanera ock lika så för att sova bra så avslutar jag dagen med det då också. det är mitt sätt att hålla k.åtheten på en rätt nivå

Okej, bara för jag skrev i tråden innan om att jag inte fattade vitsen osv.

Så när min jäkla hästtidning jag prenumererar på kom idag, så är det en helsidesannons från Longines på baksidan. Som var det första jag såg.

En helsidesannons. Med Simon Baker. De som roar sig med att korsläsa trådar kan se att jag i "vilken kändis skulle du vilja ligga med" svarat Simon Baker.

Jag har ägglossning.

Frågor på det? :S *går och strimlar lite tapeter....*

• carlf
    Alexiandra skrev 2014-05-29 17:16:44 följande:

Okej, bara för jag skrev i tråden innan om att jag inte fattade vitsen osv.

Så när min jäkla hästtidning jag prenumererar på kom idag, så är det en helsidesannons från Longines på baksidan. Som var det första jag såg.

En helsidesannons. Med Simon Baker. De som roar sig med att korsläsa trådar kan se att jag i "vilken kändis skulle du vilja ligga med" svarat Simon Baker.

Jag har ägglossning.

Frågor på det? :S *går och strimlar lite tapeter....*

Nix, inga frågor;)
  • kelgrisen58

Ja naturligtvis, men närhets och ömhtsbehovet är större.

Svar på tråden Kåt just nu?