• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • ManiLund
    Anonym (3) skrev 2014-06-03 11:16:26 följande:
    Självklart går det låsa.. (Dock) stora fönster i rummet...

du möts av svart spets...

ingen som lägger märke till hur jag lägger händerna på dina lår, pressar isär dom...sakta smeker mig högre och högre upp...masserar med tummen över fittan genom det tunna trostyget...känner värmen, fukten...

låter handen fortsätta samtidigt som jag reser mig upp, en hand runt din nacke, böjer mig ner och smakar på din mun...
  • Anonym (3)
    randomdude skrev 2014-06-03 11:22:59 följande:
    den svara spetsen lirkar jag åt sidan och låter min tunga utforska din våta...
    tar stöd med händerna bakom mig.. särar upp mig...
  • Anonym (3)
    ManiLund skrev 2014-06-03 11:29:31 följande:
    ingen som lägger märke till hur jag lägger händerna på dina lår, pressar isär dom...sakta smeker mig högre och högre upp...masserar med tummen över fittan genom det tunna trostyget...känner värmen, fukten...

låter handen fortsätta samtidigt som jag reser mig upp, en hand runt din nacke, böjer mig ner och smakar på din mun...
    Följer din hand om min nacke...Blottar min hals...
  • ManiLund

kysser dig

nafsar på örsnibben, stönar i ditt öra "sära för mig...knäpp upp blusen"

fingrarna letar sig in under troslinningen, för dem åt sidan, smeker med fingrarna över fittan, särar dig, stönar i ditt öra när jag känner hur blöt du är, pressar in två fingrar i dig, pullar, tänjer dig

för upp fingrarna till våra kyssande munnan

• Anonym (kille(kåtbock))

Låter nice:) kille eller tjej?

• kelgrisen58

Ja naturligtvis, har hållt på mig flera dagar nu, skönt men lite frustrerande

Svar på tråden Kåt just nu?