• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Kattpappa08

Nej...är trött och hängig. Kåtheten är borta....

Men den kommer säkert tillbaka Glad

• Anonym (kåt&våt)

Ooh ja. Är kåt just nu, känner för att ha sex i flera timmar hår och härligt!

• Anonym (kåt&våt)
    Anonym (kåt&våt) skrev 2014-06-04 17:08:11 följande:
    Ooh ja. Är kåt just nu, känner för att ha sex i flera timmar hår och härligt!
    hårt*
  • Chocoholica

Verkligen inte.

Chocolate is the answer who cares what the question is.
  • Anonym (Telmand)
    SingleDad skrev 2014-06-04 16:33:17 följande:
    Japp! Mycket t om och dessutom vågar jag vara öppen med det här och inte anonym.

Det är bra, block listan ökar. Vågar är liksom ett dumt ord när du är anonym på internet, modigt blir det när du "vågar" vara öppen med det på tunnelbanan el i lunchrummet.
  • Umekillej
    Anonym (Telmand) skrev 2014-06-04 18:16:16 följande:

Det är bra, block listan ökar. Vågar är liksom ett dumt ord när du är anonym på internet, modigt blir det när du "vågar" vara öppen med det på tunnelbanan el i lunchrummet.
    Skrev han anonymt...
    Tycker du att det är hemskt att folk erkänner att de är kåta?
    Är det på något sätt fel eller fult att vara kåt?

• Anonym (Telmand)
    Umekillej skrev 2014-06-04 18:24:00 följande:
    Skrev han anonymt...

Tycker du att det är hemskt att folk erkänner att de är kåta?

Är det på något sätt fel eller fult att vara kåt?

Ja det gjorde hon anonymt. Om det inte är fel eller fult, varför erkänner du inte det för alla i skolan, på jobbet, i bussen? Jag ger dig ett alldeles gratis tips: anledningen till att vi kvinnor inte öppet erkänner för alla att vi är kåta ser du här i tråden, desperata killar som tror att de har halva inne för att de inte ser skillnaden på "kåt" och "kåt på dej".
  • Anonym (Men hej...)
    Anonym (Telmand) skrev 2014-06-04 18:39:25 följande:

Ja det gjorde hon anonymt. Om det inte är fel eller fult, varför erkänner du inte det för alla i skolan, på jobbet, i bussen? Jag ger dig ett alldeles gratis tips: anledningen till att vi kvinnor inte öppet erkänner för alla att vi är kåta ser du här i tråden, desperata killar som tror att de har halva inne för att de inte ser skillnaden på "kåt" och "kåt på dej".
    Gudrun S, trevligt att du är här på FL
  • Umekillej
    Anonym (Telmand) skrev 2014-06-04 18:39:25 följande:

Du vet att du inte hade funnits om inte dina föräldrar blivit kåta och haft sex, visst?
    Eller tror du att de gjorde det fast de tyckte att det var äckligt?

• SingleDad

Jag är på inget sätt desperat. Och har dessutom inga problem att erkänna det i lunchrummet heller. Vad jag tror att du glömmer bort är vilket forum du läser i. Gillar du inte det så föreslår jag att du inte läser.

Och jag har absolut inga problem med att du blockar mig.

Svar på tråden Kåt just nu?