• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • carlf

Mmh, ligger i bastun och ljuger om jag säger att jag inte är kåt

• panicorion

Jupp.... Väntar på min sambo och hoppas han orkar med mig när han kommer hem... Haft en lång dag och ska upp tidigt så blir lite sömn men hoppas på en snabbis i alla fall.

• carlf
    panicorion skrev 2014-09-08 21:52:36 följande:

Jupp.... Väntar på min sambo och hoppas han orkar med mig när han kommer hem... Haft en lång dag och ska upp tidigt så blir lite sömn men hoppas på en snabbis i alla fall.

Möt han i hallen, det är alltid uppskattat. varför inte skicka ett sms som är lagom sexigt så han får tankarna på sex innan han kommer hem
  • Anonym

Ja så förbaskat, träffade på så många sexiga söta tjejer på ett av mina jobb idag en önskade mig en trevlig helg med deeen blicken, hon gjorde mig glad hon gjorde min dag, är så glad att det finns så många trevliga söta tjejer med glimten i ögat, tänk om man jobbade där vilka firmafester, en personlig reflektion bara,

• livserfaren

E

Anonym skrev 2014-09-12 17:13:29 följande:

Ja så förbaskat, träffade på så många sexiga söta tjejer på ett av mina jobb idag en önskade mig en trevlig helg med deeen blicken, hon gjorde mig glad hon gjorde min dag, är så glad att det finns så många trevliga söta tjejer med glimten i ögat, tänk om man jobbade där vilka firmafester, en personlig reflektion bara,

Det var alltså jag som skrev och ingen anonym, feltryckning av mig,av ren pur upphetsning antar jag, Fortfarande mycket kåt.
  • Anonym (Telmand)

Kan ni inte leka med varandra så det blir tyst här?

• Anonym (Flerbarnspappa)

Sitter ju i bilen på väg på jobb, så mu blir det svårt vill ju inte vara en trafikfara ????

• krillesthlm
    Anonym (Telmand) skrev 2014-09-15 07:52:07 följande:

Kan ni inte leka med varandra så det blir tyst här?

du kan lämna tråden om du inte har ngt vettigt att tillägga
Svar på tråden Kåt just nu?