• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Ja du
    LaChica skrev 2014-09-19 13:21:51 följande:
    Då måste jag ta mig in till stan och jag har inget färdmedel att åka på. Dessutom så jobbar han med barn, så det vore inte direkt det optimala att bara dyka upp... Vi sågs igår morse sist, så det var ju inte alltför längesen haha, så lite väntan dör man inte av...då blir det alltid så hett sen när man väl ses igen Drömmer 
    Retades lite med fröken bara när hon var kåt hihiFlört Hoppas kvällen o natten blir härlig o skön nu då!
  • Anonym (K)

Japp, som alltid. Bitter-kåt, och karln sitter vid datorn och oooorkar inte. Och på ett rum och kök kan jag inte gärna smyga ut och onanera heller. 

• villbusa
    Anonym (K) skrev 2014-09-20 19:48:00 följande:

Japp, som alltid. Bitter-kåt, och karln sitter vid datorn och oooorkar inte. Och på ett rum och kök kan jag inte gärna smyga ut och onanera heller. 

Varför smyga? ställ dig vida datorn och onanera framför honom så kanske han vaknar till  liv.......    Tungan ute
  • Anonym (K)
    villbusa skrev 2014-09-20 19:55:09 följande:

Varför smyga? ställ dig vida datorn och onanera framför honom så kanske han vaknar till  liv.......    Tungan ute
    Har försökt - det var nog ungefär Det mest förödmjukande jag någonsin varit med om..
  • villbusa
    Anonym (K) skrev 2014-09-20 20:38:34 följande:
    Har försökt - det var nog ungefär Det mest förödmjukande jag någonsin varit med om..

Låter inget kul alls...... sparka ut honom eller skaffa dig en älskare.....Tungan ute
  • ManiLund
    Anonym (K) skrev 2014-09-20 20:38:34 följande:
    Herregud...är du inte attraktiv?
  • Anonym (K)
    ManiLund skrev 2014-09-21 13:21:06 följande:
    Herregud...är du inte attraktiv?
    Nej, det verkar inte så va?
Svar på tråden Kåt just nu?