• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Pillare
    LaChica skrev 2014-09-28 20:51:10 följande:

Att en kram via internet kan värma så mycket, tack

Ja, tyvärr kan man göra det bara online. Haha
  • HäckHäxan

Inte det jävla minsta Obestämd

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • villbusa
    HäckHäxan skrev 2014-09-28 21:06:07 följande:

Inte det jävla minsta Obestämd

Men din vackra rumpa gör mig vansinnigt kåt så här på morronen........Tungan ute
  • Anonym (Pillar)

Så jävulskt kåt. Är våt och väldigt svullen just nu. Väntar på att min man ska komma hem och göra mig sällskap här där jag ligger naken i sängen.

• Anonym (Telmand)
    villbusa skrev 2014-09-29 07:32:22 följande:

Men din vackra rumpa gör mig vansinnigt kåt så här på morronen........

För hennes enda syfte här i livet är att förse dig med runkmaterial? Hon är inte ett dugg kåt, vad ska hon göra av informationen att du blir vansinnigt kåt av hennes profilbild? Vad är syftet med att flåsa åt en helt okåt människa på det viset? Ingen takt eller hyfs, det är vad det är.
  • Pillare
    Anonym (Pillar) skrev 2014-09-29 17:42:40 följande:

Så jävulskt kåt. Är våt och väldigt svullen just nu. Väntar på att min man ska komma hem och göra mig sällskap här där jag ligger naken i sängen.

• Anonym (Bocken)
    Anonym (Telmand) skrev 2014-09-29 18:46:53 följande:

För hennes enda syfte här i livet är att förse dig med runkmaterial? Hon är inte ett dugg kåt, vad ska hon göra av informationen att du blir vansinnigt kåt av hennes profilbild? Vad är syftet med att flåsa åt en helt okåt människa på det viset? Ingen takt eller hyfs, det är vad det är.

Ja vad ör syftet med tråden .... kåt eller inte tror du missar lite poängen Mia moraltant jag tycker ochså hennes rumpa gör mig kåt...ör jag en dålig människa för det...nej!! Bara kåt
Svar på tråden Kåt just nu?