• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Telmand)
    Anonym (osv) skrev 2014-12-06 18:07:36 följande:

Blev plötsligt väldigt okåt.

Totally feel you. Räcker att läsa här så blir man okåt. Tanken på en gubbe som flåsande drar i prinskorven. Ewww.
  • livserfaren
    Anonym (Telmand) skrev 2014-12-06 18:30:03 följande:
    Totally feel you. Räcker att läsa här så blir man okåt. Tanken på en gubbe som flåsande drar i prinskorven. Ewww.
    Du vet inte vad du snackar om grabben.
  • livserfaren

Det är knappast för er två som jag skriver i tråden,bara för att förklara,prata ihop er om ni vill jag tänker inte störa.

• Anonym (R)

Har varit rätt kåt flera dagar och lekt med mig själv och fantiserat. Sen fick jag veta att killen jag fantiserar om har ett nytt förhållande på gång och tja... kåtheten är som bortblåst.

• carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-09 17:51:03 följande:

Har varit rätt kåt flera dagar och lekt med mig själv och fantiserat. Sen fick jag veta att killen jag fantiserar om har ett nytt förhållande på gång och tja... kåtheten är som bortblåst.

Du får fantisera om mig i stället;)
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 17:54:12 följande:
    Du får fantisera om mig i stället;)
    Är du farligt bra på att tända mig med händer och mun tills jag bara måste känna dig i mig och sen gudomligt skön att rida så jag kommer om och om igen?
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-09 18:00:01 följande:
    Är du farligt bra på att tända mig med händer och mun tills jag bara måste känna dig i mig och sen gudomligt skön att rida så jag kommer om och om igen?
    Ja slicka o känna smaken av en fitta som bara blir kåtare o fuktigare är så läckert och tändande så det tror jag inte skulle vara några problem;)
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 18:05:12 följande:
    Ja slicka o känna smaken av en fitta som bara blir kåtare o fuktigare är så läckert och tändande så det tror jag inte skulle vara några problem;)
    Då kan du nog få va med i några fantasier ;) Jag är ordentligt bortskämd med att allt handlar om mig i sängen Oskyldig Bara så du vet...
Svar på tråden Kåt just nu?