• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-09 18:09:28 följande:
    Då kan du nog få va med i några fantasier ;) Jag är ordentligt bortskämd med att allt handlar om mig i sängen Oskyldig Bara så du vet...
    ajdå. gillar du bara fantasier som utspelar sig i sängen, jag som är så svag för det spontana och tycker man ska kunna tillfredsställa precis där man blir sugen. Ja jag gillar det spontana, sen menar jag inte jag vill någon annan ska se utan man får vara lite diskret.
     Skulle du inte kunna tänka att ligga på rygg  uppe på ett skrivbord och känna..........
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 18:12:51 följande:
    ajdå. gillar du bara fantasier som utspelar sig i sängen, jag som är så svag för det spontana och tycker man ska kunna tillfredsställa precis där man blir sugen. Ja jag gillar det spontana, sen menar jag inte jag vill någon annan ska se utan man får vara lite diskret.
     Skulle du inte kunna tänka att ligga på rygg  uppe på ett skrivbord och känna..........
    Jag har aldrig provat annat... Skäms Men hotell var extra spännande (eller så var det killen?) och det är dumt att säga nej innan jag provat... Skrivbord låter ju lagom ;) Ställ det inte mitt på ett stort kontor bara! Du får vänja mig långsamt ;)
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-09 18:28:55 följande:
    Jag har aldrig provat annat... Skäms Men hotell var extra spännande (eller så var det killen?) och det är dumt att säga nej innan jag provat... Skrivbord låter ju lagom ;) Ställ det inte mitt på ett stort kontor bara! Du får vänja mig långsamt ;)
    Jag har eget arbetsrum;) nä det är inte meningen någon annan ska se, bara det spännande och lite förbjudna;) 
     Lovar där kommer att kunna öppna sig o anande möjligheter för dig;)
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-09 18:32:51 följande:
    Jag har eget arbetsrum;) nä det är inte meningen någon annan ska se, bara det spännande och lite förbjudna;) 
     Lovar där kommer att kunna öppna sig o anande möjligheter för dig;)
    Då så ;) Prova kan man ju alltid... Det känns spännande! Jag börjar bli lite blöt av tanken faktiskt...
  • Amoress

mmm absolut, sitter o kollar lite porr på datorn, gräsänkling men ska snart ut o träna....

• Anonym (R)

Och nu har jag hunnit med att både bli kåt och bli nöjd ;)

• Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-11 20:16:58 följande:

Ajdå, jag fick inte skriva här på 2 dagar. Haha, jaja;)

Jag klarade mig, men det var första gången jag gjorde sånt också ;) Drömde om skrivbordssex hela natten sen...
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-12 15:29:16 följande:

Jag klarade mig, men det var första gången jag gjorde sånt också ;) Drömde om skrivbordssex hela natten sen...

Haha, sorry det var inte meningen. Jag vågar inte skriva mer sådant här inne, då får det vara via inbox men inte riktigt lika spännande där som här när alla kan läsa.
Svar på tråden Kåt just nu?