• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (R)
    carlf skrev 2014-12-12 17:54:14 följande:
    Haha, sorry det var inte meningen. Jag vågar inte skriva mer sådant här inne, då får det vara via inbox men inte riktigt lika spännande där som här när alla kan läsa.
    Nej, inte lika spännande... men jag ska komma ihåg dig nästa gång kåtheten känns ensam... Väldigt o-kåt ikväll.
  • carlf
    Anonym (R) skrev 2014-12-12 20:49:43 följande:
    Nej, inte lika spännande... men jag ska komma ihåg dig nästa gång kåtheten känns ensam... Väldigt o-kåt ikväll.
    samma här;) men ibland är det de spontana som gör det hela, eller ska jag säga kåtheten?;) 
     Haha, ja det handlar inte bara om sex i sovrummet som sagt;)
  • en morgondröm
    carlf skrev 2014-12-12 21:10:13 följande:

samma här;) men ibland är det de spontana som gör det hela, eller ska jag säga kåtheten?;) 

Haha, ja det handlar inte bara om sex i sovrummet som sagt;)

Läste om nån som hade haft sex i en kyrka! Väldigt syndigt! :-P
  • carlf
    en morgondröm skrev 2014-12-14 16:54:16 följande:
    Läste om nån som hade haft sex i en kyrka! Väldigt syndigt! :-P
    Oj, men det känns nästan över gränsen? eller kanske inte;) tänk minsta lilla ljud som det måste förstärkas där inne, ja bara känslan av att försöka ha sex helt tyst är också läcker. 
  • en morgondröm
    carlf skrev 2014-12-14 16:56:58 följande:

Oj, men det känns nästan över gränsen? eller kanske inte;) tänk minsta lilla ljud som det måste förstärkas där inne, ja bara känslan av att försöka ha sex helt tyst är också läcker. 

Munkavle....bara ett tyst kvidande bland tomma knarrande bänkar....
  • carlf

Vi är i en tråd där jag måste kunna säga att jag är kåt nu va?

• en morgondröm
    carlf skrev 2014-12-14 17:01:54 följande:

Vi är i en tråd där jag måste kunna säga att jag är kåt nu va?

Vad gör dig kåt just precis nu då?
  • carlf

Jag har tänkt på sex hela helgen men kåtheten kan jag inte styra över. Så varför jag är hård och kåt nu kan jag inte riktigt svara på. 
     men det förbjuda i kyrkan och tankar på närhet, beröring, sex, tyst, kyssar ja sådant spelar garanterat in. 

• Anonym (TheCrow)

Jag är också lite lagom söndagskåt...

/TC

• en morgondröm
    carlf skrev 2014-12-14 17:14:56 följande:

Jag har tänkt på sex hela helgen men kåtheten kan jag inte styra över. Så varför jag är hård och kåt nu kan jag inte riktigt svara på. 

men det förbjuda i kyrkan och tankar på närhet, beröring, sex, tyst, kyssar ja sådant spelar garanterat in. 

Jag skulle precis just nu vilja kasta omkull föremålet för min kåthet och rida av honom så att han får hjärtsnörp!
Svar på tråden Kåt just nu?