Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Vet du att varje gång du svarar i tråden så får jag Credit för det.jag älskar statistik och har fullständig koll i mina trådar.ser precis om det finns intresse.och det finns det absolut i den här tråden.även om det är mest intressant på ett annat forum.men där är jag med bild o telefonnummer..
Vadå lurar? Vem tror Du att jag är? Känner vi varandra?
Hi ho silver, away
Du är inte så märkvärdig som du tror.o glad e ja för det.älskar när du tycker illa om mig.kram.God jul.
Du är inte så märkvärdig som du tror.o glad e ja för det.älskar när du tycker illa om mig.kram.God jul.
Vet du att varje gång du svarar i tråden så får jag Credit för det.jag älskar statistik och har fullständig koll i mina trådar.ser precis om det finns intresse.och det finns det absolut i den här tråden.även om det är mest intressant på ett annat forum.men där är jag med bild o telefonnummer..
Aha! Kanske ska bege mig dit och lägga mig i oxå! Så att Du får mer cred! Say....vem har mer bekräftelsebehov av oss två då? ....vi bara växer och växer....
Jo för att, du är, intresserad av mig, inget konstigt, många är, nyfikna på mig, men jag gillar att hålla ut på det, kram,
Blir smärtsamt efteråt bara.
Vet du att det här är en av det mest lästa trådarna på FL.Därför njuter jag av varenda ord du skriver i den här tråden.mycket Credit för mig.