• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • carlf

Ja jag är kåt nu. 
     Vore inte dumt att planera in en träff tills helgen eller så;)

• IsaacSon95

Är nästan alltid kåt. Hade inte suttit fel med lite 'avbelastning'.

• en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 16:04:10 följande:

Ja verkligen kåt har hållt mig i 5 dagar nu utan eget bus, så nu är jag såå sugen,

Har Du nåt tvång över dig som förbjuder dig att runka? Nångång måste Du väl kunna vara ensam? Eller?
  • livserfaren
    en morgondröm skrev 2014-12-19 16:38:13 följande:

Har Du nåt tvång över dig som förbjuder dig att runka? Nångång måste Du väl kunna vara ensam? Eller?

Ja ett inre tvång dessutom runkar jag inte, i första taget.jag är aldrig ensam, knappt,
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 16:43:05 följande:

Ja ett inre tvång dessutom runkar jag inte, i första taget.jag är aldrig ensam, knappt,

Aj fan! DET måste vara trist! Hoppas att Du får greppa den snart då! ....eller ännu bättre! Stoppa in den i någon! :-P
  • livserfaren
    en morgondröm skrev 2014-12-19 16:49:42 följande:

Aj fan! DET måste vara trist! Hoppas att Du får greppa den snart då! ....eller ännu bättre! Stoppa in den i någon! :-P

Tack för omtanken det är en tidsfråga bara,
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 16:52:19 följande:

Tack för omtanken det är en tidsfråga bara,

Good! Have fun! :-P
  • livserfaren

Tack har 3 underbara tjejer som jag skriver o pratar med varje dag en som väc ker mig på morgonen en som håller mig vaken om kvällarna och en däremellan, men dom bor tyväär inte där jag bor,trist sen finns det ytterligare komplikationer.

• livserfaren
    en morgondröm skrev 2014-12-19 16:57:02 följande:

Good! Have fun! :-P

Du och många tjejer snackar mycket jag gillar tjejer som vågar skriva höra av sig vara nyfikna det gillar jag, har 3 tjejer som vågade skriva till mig, men det är såå sällsynt inte bara på FL utan på sajter överhuvudtaget såå nyfikna men vågar fan inte svara såå svagt tycker jag.men har lärt mig att såå är det, jävligt trist men sant.är inte intresserad av dig, men är nyfiken på tjejer i allmänhet.
Svar på tråden Kåt just nu?