• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 17:03:35 följande:

Tack har 3 underbara tjejer som jag skriver o pratar med varje dag en som väc ker mig på morgonen en som håller mig vaken om kvällarna och en däremellan, men dom bor tyväär inte där jag bor,trist sen finns det ytterligare komplikationer.

Och komplikationerna vill Du förstås inte delge här! Men det låter som att Du har kul iaf!
  • livserfaren
    en morgondröm skrev 2014-12-19 18:21:30 följande:

Och komplikationerna vill Du förstås inte delge här! Men det låter som att Du har kul iaf!

Ja jag har kul men vill ha mer, nej jag tänker inte delge FL s nyfikna besökare den anledningen här.
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 17:03:35 följande:

Tack har 3 underbara tjejer som jag skriver o pratar med varje dag en som väc ker mig på morgonen en som håller mig vaken om kvällarna och en däremellan, men dom bor tyväär inte där jag bor,trist sen finns det ytterligare komplikationer.

livserfaren skrev 2014-12-19 18:17:21 följande:

Du och många tjejer snackar mycket jag gillar tjejer som vågar skriva höra av sig vara nyfikna det gillar jag, har 3 tjejer som vågade skriva till mig, men det är såå sällsynt inte bara på FL utan på sajter överhuvudtaget såå nyfikna men vågar fan inte svara såå svagt tycker jag.men har lärt mig att såå är det, jävligt trist men sant.är inte intresserad av dig, men är nyfiken på tjejer i allmänhet.

Men Du? Ta en toy och tugga vidare! Det är väl bra att Du har intressenter! Njut av livet och det som erbjuds!
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 18:31:42 följande:

Ja det ska jag,, alltid snällt med trevliga kommentarer,

Det är jul snart! Då måste små tjejer vara snälla! Annars får dom smisk av tomten!
  • en morgondröm

Visst tusan! Jag har ju varit stygg i år så han kom förra fredagen och gav mig så det sved!

• livserfaren
    en morgondröm skrev 2014-12-19 18:36:43 följande:

Visst tusan! Jag har ju varit stygg i år så han kom förra fredagen och gav mig så det sved!

Jag förstår det det är förstås därför du hållit dig så lugn,i Veckan du behöver nog smörjas riktigt ordentligt antagligen varje dag, lilla kåtisen där.
  • livserfaren

Jag är inte dominant snarare tvärtom, finns såå många dominanta killar här på FL men jag är inte sån, du har många här säkert som kan ge dig en omgång om du vill,

• en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 18:41:46 följande:

Jag förstår det det är förstås därför du hållit dig så lugn,i Veckan du behöver nog smörjas riktigt ordentligt antagligen varje dag, lilla kåtisen där.

Jag är aldrig lugn! mycket vill ha meeeer...:-P
  • en morgondröm
    livserfaren skrev 2014-12-19 18:47:07 följande:

Jag är inte dominant snarare tvärtom, finns såå många dominanta killar här på FL men jag är inte sån, du har många här säkert som kan ge dig en omgång om du vill,

*fniss* jag vill inte ha någon dominant man, bara någon som kan smeka och smiska rätt på min lilla stjärtomelett....
Svar på tråden Kåt just nu?