Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Tack har 3 underbara tjejer som jag skriver o pratar med varje dag en som väc ker mig på morgonen en som håller mig vaken om kvällarna och en däremellan, men dom bor tyväär inte där jag bor,trist sen finns det ytterligare komplikationer.
Och komplikationerna vill Du förstås inte delge här! Men det låter som att Du har kul iaf!
Tack har 3 underbara tjejer som jag skriver o pratar med varje dag en som väc ker mig på morgonen en som håller mig vaken om kvällarna och en däremellan, men dom bor tyväär inte där jag bor,trist sen finns det ytterligare komplikationer.
Du och många tjejer snackar mycket jag gillar tjejer som vågar skriva höra av sig vara nyfikna det gillar jag, har 3 tjejer som vågade skriva till mig, men det är såå sällsynt inte bara på FL utan på sajter överhuvudtaget såå nyfikna men vågar fan inte svara såå svagt tycker jag.men har lärt mig att såå är det, jävligt trist men sant.är inte intresserad av dig, men är nyfiken på tjejer i allmänhet.
Ja det ska jag,, alltid snällt med trevliga kommentarer,
Ja det ska jag,, alltid snällt med trevliga kommentarer,
Visst tusan! Jag har ju varit stygg i år så han kom förra fredagen och gav mig så det sved!
Visst tusan! Jag har ju varit stygg i år så han kom förra fredagen och gav mig så det sved!
Jag är inte dominant snarare tvärtom, finns såå många dominanta killar här på FL men jag är inte sån, du har många här säkert som kan ge dig en omgång om du vill,
Jag förstår det det är förstås därför du hållit dig så lugn,i Veckan du behöver nog smörjas riktigt ordentligt antagligen varje dag, lilla kåtisen där.
Jag är inte dominant snarare tvärtom, finns såå många dominanta killar här på FL men jag är inte sån, du har många här säkert som kan ge dig en omgång om du vill,