Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Jag är så otroligt kåt just nu.. Jag står på mitt jobb (offentligt yrke), tease me! ;)
Jag är så otroligt kåt just nu.. Jag står på mitt jobb (offentligt yrke), tease me! ;)
retas inte. jag är också kåt.
får sådana tankar när du säger det är lite offentligt;)
Hatar när det händer, men går alltid att lösa. Gäller bara att det slinker in en snygg kille som kan förföra dig och ta hand om din lust på någon lite avskild plats på ditt jobb ;)
Menar jag får kåta tankar på dig, vad man skulle kunna göra, hur folk kanske rentav skulle se. ja allt sådant;)
Menar jag får kåta tankar på dig, vad man skulle kunna göra, hur folk kanske rentav skulle se. ja allt sådant;)
skulle lätt velat ställa mig tätt bakom dig med en hand på var sida om dig o stött mig mot bordskanten samtidigt som jag tätt tryckt upp dig mot bordet. lovar du skulle känna hur min kuk fort växte hård tätt mot dig, hur min puls ökade, min röst viskandes i ditt öra om hur jag vill........
Varit kåt sen efter ligget i somras :D Att ta saken i egna händer hjälper väl...typ, fast ändå inte xD
Tjena Stina
Är du lite småsugen också?