• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • llawgaddar

Självklart är man det, är ju fredag. Men sambon sover så ja besvikelsens kalk är bitter.....

• Anonym (Ung & kåt)
    llawgaddar skrev 2015-01-30 22:33:12 följande:

Självklart är man det, är ju fredag. Men sambon sover så ja besvikelsens kalk är bitter.....

Jag förstår dig! Nydumpad och singel igen efter att mitt ex fått reda på mitt sexliv innan jag träffade honom! Men kåt likafult är jag:)
  • Pillare
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-30 23:20:46 följande:

Jag förstår dig! Nydumpad och singel igen efter att mitt ex fått reda på mitt sexliv innan jag träffade honom! Men kåt likafult är jag:)

Vad var fel med ditt sexliv före honom då?
  • llawgaddar

Det är inte alltid lätt :p
  • Anonym (Ung & kåt)

Det var inget fel med det. Bara mycket och med många, ibland samtidigt! Och det är till viss del fl s fel! Men jag ångrar inget.. Det är hans förlust, inte min. "Visa endast" är en ledtråd! I denna tråden, och i "slynigaste jag gjort"tråden är mitt namn fl-slyna

• LostInTranslation
    Vad var det för fel på ditt sexliv innan honom??
  • LostInTranslation
    Pillare skrev 2015-01-30 23:23:23 följande:
    Vad var fel med ditt sexliv före honom då?
    Haha råkade visst upprepa ditt inlägg... Såg inte att du skrivit...
  • Pillare
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-30 23:31:40 följande:

Det var inget fel med det. Bara mycket och med många, ibland samtidigt! Och det är till viss del fl s fel! Men jag ångrar inget.. Det är hans förlust, inte min. "Visa endast" är en ledtråd! I denna tråden, och i "slynigaste jag gjort"tråden är mitt namn fl-slyna

Fint. Jag har tyvärr ingen tid att läsa allt du har gjort, men så längre du gillade det, tummen upp!

Skicka gärna sammanfattning i pm. :-P
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-30 23:31:40 följande:

Han var väl inget för dig heller då om han hängde upp sig på historik... Du hittar nytt bättre. Sen är det såklart alltid surt när man inte får knulla när man är sugen..
  • Pillare
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:33:48 följande:

Haha råkade visst upprepa ditt inlägg... Såg inte att du skrivit...

Great minds think alike?
Svar på tråden Kåt just nu?