• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Ung & kåt)
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:35:41 följande:

Han var väl inget för dig heller då om han hängde upp sig på historik... Du hittar nytt bättre. Sen är det såklart alltid surt när man inte får knulla när man är sugen..

Ja, du har rätt! Men det hjälper ju inte ikväll när det är vått där nere:( är så kåt så jag inte vet vart jag skall ta vägen
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-30 23:41:44 följande:
    Ja, du har rätt! Men det hjälper ju inte ikväll när det är vått där nere:( är så kåt så jag inte vet vart jag skall ta vägen
    Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....
  • Anonym (Ung & kåt)

[quote=74774954][quote-nick]LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:53:37 följande:[/quote-nick]Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....[/

Oj! Ja det låter ju inte helt fel:) ligga själv i en kall säng och onanera är som att släcka en eld med bensin... Jag hade inte sagt nej om en man promenerade rakt fram ur väggen med en svajande stolthet som visade vägen:)

• LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:00:03 följande:

[quote=74774954][quote-nick]LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:53:37 följande:[/quote-nick]Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....[/

Oj! Ja det låter ju inte helt fel:) ligga själv i en kall säng och onanera är som att släcka en eld med bensin... Jag hade inte sagt nej om en man promenerade rakt fram ur väggen med en svajande stolthet som visade vägen:)

Du får inboxa så får vi göra en plan
  • Pillare

[quote=74774990][quote-nick]Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:00:03 följande:

Oj! Ja det låter ju inte helt fel:) ligga själv i en kall säng och onanera är som att släcka en eld med bensin... Jag hade inte sagt nej om en man promenerade rakt fram ur väggen med en svajande stolthet som visade vägen:)[/quote]

Hmmmmm.... låter bra..

• Anonym (Ung & kåt)

Du hade bara behövt gå rakt fram till en väntande jag:))

• Anonym (Ung & kåt)
    LostInTranslation skrev 2015-01-31 00:01:33 följande:

Du får inboxa så får vi göra en plan

Vet inte om jag vågar med det ännu en gång! Förra gången var det inte bara en man som väntade på mig, även om det var spännande och underbart så.....
  • Pillare
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:07:32 följande:

Du hade bara behövt gå rakt fram till en väntande jag:))

Ge mig din adress då. :-P
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:10:03 följande:
    Vet inte om jag vågar med det ännu en gång! Förra gången var det inte bara en man som väntade på mig, även om det var spännande och underbart så.....
    Haha det finns inget grabbgäng i min inbox, men låter som att du haft en intressant upplevelse
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-01-31 00:10:12 följande:

Ge mig din adress då. :-P

Nja... Det vet jag inte om jag vågar just nu:( men vem vet:) en dag kanske den ligger hos dig som ett pm:) och då lovar jag att skicka med en bild:)) puss
Svar på tråden Kåt just nu?