• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Pillare
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:19:07 följande:

Nja... Det vet jag inte om jag vågar just nu:( men vem vet:) en dag kanske den ligger hos dig som ett pm:) och då lovar jag att skicka med en bild:)) puss

Haha.. jag som är fegis kommer inte åka till dig, men bilder kan ju skickas fram och tillbaka. :-*

Puss puss
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-01-31 00:22:13 följande:

Haha.. jag som är fegis kommer inte åka till dig, men bilder kan ju skickas fram och tillbaka. :-*

Puss puss

Ha:) jag hade ju bestämt mig för att inte bjuda hem någon men nu blev jag nästan dugen på att springa ner till närmsta ställe och hitta någon:)
  • Pillare
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:30:28 följande:

Ha:) jag hade ju bestämt mig för att inte bjuda hem någon men nu blev jag nästan dugen på att springa ner till närmsta ställe och hitta någon:)

Säkert lätt för dig att hitta killar.
  • LostInTranslation
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:30:28 följande:
    Inget att tveka på! Go for it...get that pussy in action !!
  • Pillare
    LostInTranslation skrev 2015-01-31 00:39:31 följande:

Inget att tveka på! Go for it...get that pussy in action !!

Just do it!
  • Anonym (Ung & kåt)
    Pillare skrev 2015-01-31 00:32:05 följande:

Säkert lätt för dig att hitta killar.

Nja... Sen mitt nya självförtroende ni fl herrar fyllde mig med för ett år sedan så hittar jag. Men mest oerfarna killar som låtsas vara macho, i min ålder eller yngre! Jag är ingen "in-ut-hejdå" utan vill ha spänning ochdominans(inga smärtlekar). Det bästa var en man som eldade upp mig med förslag och beskrivningar av vad han skulle göra med mig:) sen väntade han och några kompisar på mig i hans lägenhet... Visste inte om dem i förväg men jag var så kåt så jag inte sade nej när jag väl var där
  • Pillare
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2015-01-31 00:43:56 följande:

Nja... Sen mitt nya självförtroende ni fl herrar fyllde mig med för ett år sedan så hittar jag. Men mest oerfarna killar som låtsas vara macho, i min ålder eller yngre! Jag är ingen "in-ut-hejdå" utan vill ha spänning ochdominans(inga smärtlekar). Det bästa var en man som eldade upp mig med förslag och beskrivningar av vad han skulle göra med mig:) sen väntade han och några kompisar på mig i hans lägenhet... Visste inte om dem i förväg men jag var så kåt så jag inte sade nej när jag väl var där

Spännande.
  • Anonym (Telmand)
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:53:37 följande:

Du är inte ensam haha. Fin tröst va? Har alltid önskat att man teleportering hade uppfunnits, då hade vi haft en mycket bra plan ! Men man får köra de gamla klassiska knepen istället som ju inte direkt brukar göra det bättre....

Wow vilken bra idé Noel! Då hade du kunnat teleporterat din fru till dig.
  • Peter37

Ska ta mig en skön runk ikväll. .och hoppas jag hittar ngn som vill se mig spruta i cam. ..

Svar på tråden Kåt just nu?