• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Tjej)

Nu ska jag ta min vibrator och lägga mig tillrätta och njuta. Ska tänka på min heta kärlek som inte finns här just nu, men som gärna vill slicka mig medan jag kommer. Med två fingrar i min fitta samtidigt. Bäst!!

• workoutbabe
    jimmyK skrev 2016-01-16 12:09:59 följande:

Workoutbabe, vi är två om det! Dock i duschen ...

Duschen är mysigt. Har tränat så nu skall jag strax in i duschen. Som vanligt blir jag vrålkåt efter jag har tränat!
  • Anonym (Stallion)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-01-16 13:33:38 följande:

Nu ska jag ta min vibrator och lägga mig tillrätta och njuta. Ska tänka på min heta kärlek som inte finns här just nu, men som gärna vill slicka mig medan jag kommer. Med två fingrar i min fitta samtidigt. Bäst!!

Mmmmm det låter underbart! Fasen jag bliev kåt med
  • Anonym (Stallion)

Mmmmm det låter underbart! Fasen jag bliev kåt med
  • jimmyK

Workoutbabe.

Låter amazing. Får massa härliga bilder i huvudet! Synd att det är så bökigt att dela med sig här ;)

• pappa41760

Det är bäst när man får ligga där och tjejen kommer.....
  • pappa41760
    workoutbabe skrev 2016-01-16 13:44:31 följande:
    Duschen är mysigt. Har tränat så nu skall jag strax in i duschen. Som vanligt blir jag vrålkåt efter jag har tränat!
    Varför är det så.....nästan lite jobbigt.
Svar på tråden Kåt just nu?