• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Erik)

Jag är så otroligt knullsugen just nu. Ska nämligen träffa en het invandrartjej i kväll... :) Faktiskt den kåtaste tjej jag någonsin träffat.. älskar att slicka hennes plaskvåta fitta och sedan ligga och knulla mellan hennes särade ben. Får en stenhård erektion bara av att tänka på det! :)

• binyfiken

(Erik) skulle vilja knulla på en iranska som bor en bit ifrån mej. Kan sätta en peng på att hon är överkåt och het som en spis i sängen.

• Funduro

Det kan man lugnt säga.. Fick en avsugning av tjejen i morse och nu skickar hon ett mms på sina trosor.. Stenhård igen mao.. Usch vad livet är hårt ????

• Damaskus

Ja, jag är kåt.
    Är på jobbet, men ska in på toan och runka av mig snart.
    Ska tänka på någon av kvinnorna som jobbar i byggnaden...

• mho1975

Oh ja.. Sitter här på jobbet med en stenhård... mina jeans putar och jag vågar knappt ställa mig. Pinigt om någon såg hur det putade.. :D

• ChubbyLady

Tur man inte är man kan jag konstatera :)

Lättare att dölja en våt o pirrig (som jag är nu) än att gömma en hård putande ;)

Min sexblogg: biglady.se
  • Dasen

Är stenhård och kåt som ett djur(fast det är jag alltid) Synd att jag inte har nån som kan hjälpa mig med den för det är skönare om man är två......

• Anonym (Pelle)

Hård och kåt nu ;) längtar efter skön sugen tjej nu! Någon här? ;)?

• Anonym (Telmand)
    Anonym (Pelle) skrev 2016-04-05 22:13:24 följande:

Hård och kåt nu ;) längtar efter skön sugen tjej nu! Någon här? ;)?

Finns helt säkert mängder av tjejer som är sugna! Fast kanske inte på just dig.
Svar på tråden Kåt just nu?