• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Mrs Okänd
    f0reveral0ne skrev 2016-06-10 10:47:09 följande:

jag skulle det hahah ;P ;D

Du måste sikta mot stjärnorna!!!
  • Anonym (Man 37)
    Mrs Okänd skrev 2016-06-09 06:50:38 följande:
    Frågan är om du skulle nöja dig med det? Solig
    Haha du har en fin rumpa menar du? :) Jag hade säkert velat mer men får ju behärska mig. Älskar att smeka en fin rumpa utanpå en snäv kjol eller tights... Ännu härligare i string eller naken sen dock :)
  • Anonym (Kåtis)

Är just nu grymt kåt. Men väntar nu på en som skall komma och assistera lite

• Givdul
    Anonym (Kåtis) skrev 2016-06-10 22:32:54 följande:

Är just nu grymt kåt. Men väntar nu på en som skall komma och assistera lite

Vilken tur att assistans finns att få för dig. 

För övrigt, det är fredag, vem är inte kåt
  • Anonym (the single)

Känner kåtheten i kroppen och hade behövt något i dag men nu sitter man här själv antar att jag får göra det själv som vanligt helt galet.

• Anonym (tycker)
    Anonym (the single) skrev 2016-06-11 00:48:57 följande:

Känner kåtheten i kroppen och hade behövt något i dag men nu sitter man här själv antar att jag får göra det själv som vanligt helt galet.

Hur bär du dig åt når du kysser, kramar och skedar dig själv?
  • Mrs Okänd
    Anonym (Man 37) skrev 2016-06-10 21:19:34 följande:

Haha du har en fin rumpa menar du? :) Jag hade säkert velat mer men får ju behärska mig. Älskar att smeka en fin rumpa utanpå en snäv kjol eller tights... Ännu härligare i string eller naken sen dock :)

Om man kommit så långt som till smek så är det väl tråkigt att behärska sig? Och jag har ju ingen aning om vad du gillar för rumpor...
  • elimo

Det får nog bli en omgång när jag kommer hem om ca en timme fast att man fick en omgång tidigt imorse så är jag grymt kåt igen.

• Anonym (Man 37)
    Mrs Okänd skrev 2016-06-11 07:52:16 följande:
    Om man kommit så långt som till smek så är det väl tråkigt att behärska sig? Och jag har ju ingen aning om vad du gillar för rumpor...
    Jo, men det är ju det behärska sig innebär :). Rund, lite putig, stor eller liten =)
Svar på tråden Kåt just nu?