Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
onanerar just nu... ;)
Jag är vrålkåt! Blir alltid det när jag har mens för då vill jag helst inte ha kuk i fittan så min kille satte nyss på mig i röven och det är så jävla skönt. Tycker att det är lite pinsamt att be honom att köra in kuken i min röv så när jag har mens känns det lite lättare för då kan jag använda det till försvar liksom :) jag vill knulla nu igen, skulle kunna suga av honom annars hur länge som helst med världens inlevelse och mycket saliv, och gärna slicka på hans pung och hans röv, det gillar han, och det blir alltid så mycket bättre när jag är kåt. Vilket jag är nu.
Japp
Man
Japp, alltid
Våt och kåt som få
Ja och det ser ut som jag får vänta ett par dagar, blir så när man reser mycket.
Ja som jag skrev hon tömmer mig alltid gärna flera gånger på en dag.Såå lycklig.
Jag är vrålkåt! Blir alltid det när jag har mens för då vill jag helst inte ha kuk i fittan så min kille satte nyss på mig i röven och det är så jävla skönt. Tycker att det är lite pinsamt att be honom att köra in kuken i min röv så när jag har mens känns det lite lättare för då kan jag använda det till försvar liksom :) jag vill knulla nu igen, skulle kunna suga av honom annars hur länge som helst med världens inlevelse och mycket saliv, och gärna slicka på hans pung och hans röv, det gillar han, och det blir alltid så mycket bättre när jag är kåt. Vilket jag är nu.
Nyrakad och då blir jag alltid lite extra kåt. Kan liksom inte låta bli mig själv! ;)
Blir kåt när jag tittar in här.. fast är nog lite småkåt ör att jag loggar in över huvud taget. Skulle gärna dela kåtheten med någon tjej / kvinna just nu.. prata lite om det eller så..