• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • axxxel

Ja, nu vore det skönt med någon glad och kåt kvinna. Tyvärr är hon långt bort just nu.

• Peter1962

Dum fråga (till en man) det räcker att någon undrar om man är kåt för att bli det.

• Anonym (Lillan_D)

.... ja! Sitter och längtar hem till mitt älskade lilla glidmedel som vilken dag som helst får mig svag i hela kroppen... Ska ta en date med det och mitt pekfinger idag efter jobbet.. Kyss

Nån som går i samma tankar?

• Anonym (Alltid kåt)
    Anonym (Lillan_D) skrev 2016-06-28 14:44:21 följande:

.... ja! Sitter och längtar hem till mitt älskade lilla glidmedel som vilken dag som helst får mig svag i hela kroppen... Ska ta en date med det och mitt pekfinger idag efter jobbet.. 

Ska ta mitt glidmedel och smörja in min kuk sen ska jag runka, hade gärna hjälpt dig med mina fingrar
  • Anonym (Sugen...)
    Anonym (Lillan_D) skrev 2016-06-28 14:44:21 följande:

.... ja! Sitter och längtar hem till mitt älskade lilla glidmedel som vilken dag som helst får mig svag i hela kroppen... Ska ta en date med det och mitt pekfinger idag efter jobbet.. Kyss

Skulle gärna ha hjälpt dig på något vis... går det att ordna tror du? ;) 
  • Adam91

Någon kvinna som är sugen på att tillfredställa/bli tillfredsställd efter runt kl16:30? Skicka pm :*

• Anonym (Erik)

Jag sitter i tåget och har kåtat upp mig rejält på en söt blondin som sitter snett framför... :)

Hon är kanske 18-19, lite småknubbig och har ett löst sittande linne som gör att jag ser rätt mycket av hennes högra bröst. Har den senaste halvtimmen i min fantasi knullat henne i alla möjliga ställningar... Undrar vad hon skulle tänka om hon visste det? :)

Svar på tråden Kåt just nu?