Kåt just nu?
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant
Just nu. Ja....
Ja, nu vore det skönt med någon glad och kåt kvinna. Tyvärr är hon långt bort just nu.
Dum fråga (till en man) det räcker att någon undrar om man är kåt för att bli det.
Visst är jag kåt, sitter och smeker mig nu-.
.... ja! Sitter och längtar hem till mitt älskade lilla glidmedel som vilken dag som helst får mig svag i hela kroppen... Ska ta en date med det och mitt pekfinger idag efter jobbet.. 
Nån som går i samma tankar?
.... ja! Sitter och längtar hem till mitt älskade lilla glidmedel som vilken dag som helst får mig svag i hela kroppen... Ska ta en date med det och mitt pekfinger idag efter jobbet..
Någon kvinna som är sugen på att tillfredställa/bli tillfredsställd efter runt kl16:30? Skicka pm :*
Man
Klart jag är :)
Jag sitter i tåget och har kåtat upp mig rejält på en söt blondin som sitter snett framför... :)
Hon är kanske 18-19, lite småknubbig och har ett löst sittande linne som gör att jag ser rätt mycket av hennes högra bröst. Har den senaste halvtimmen i min fantasi knullat henne i alla möjliga ställningar... Undrar vad hon skulle tänka om hon visste det? :)