• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Speak up
    Anonym (Ja fy) skrev 2013-11-20 02:40:45 följande:

Har jag full förståelse för. Kan inte säga att smärta i sig är något som är positivt för mig heller. Men vad det gör med sinnesstämningen och hur jag släpper taget om allt runt omkring är fantastiskt. :)
    Vet inte varför riktigt, men jag får skumma associationer till de som känner nån slags inre ro i själen genom att skära sig. Obestämd Jag förstår ju att detta är en helt annan sak, men ändå. På något sätt hör de säkert ihop - det att bara fokusera på det fysiska för en kort stund och därmed tränga undan det psykiska.
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 11:02:31 följande:
    Vet inte varför riktigt, men jag får skumma associationer till de som känner nån slags inre ro i själen genom att skära sig.  Jag förstår ju att detta är en helt annan sak, men ändå. På något sätt hör de säkert ihop - det att bara fokusera på det fysiska för en kort stund och därmed tränga undan det psykiska.

Men usch då! Haha. Men härligt att du är ärlig. :)

Nu vet jag iofs inte hur folk som skär sig tänker och känner riktigt men jag kan inte tänka mig att det är positivt i de flesta fall.

För mig är det på sätt och vis en utsatthet som jag älskar. Trodde inte att sådan slags smärta var för mig innan jag testade det. Det var liksom frigörande, animalistiskt och vi nådde mitt allra innersta. Att känna mig totalt öppen för allt och inte så otroligt hård och stark jämt. Är en rätt så dominant kvinna i vardagslivet. :)
  • Speak up
    Anonym (Ja fy) skrev 2013-11-20 11:43:50 följande:

Men usch då! Haha. Men härligt att du är ärlig. :)
    Nu vet jag iofs inte hur folk som skär sig tänker och känner riktigt men jag kan inte tänka mig att det är positivt i de flesta fall.

För mig är det på sätt och vis en utsatthet som jag älskar. Trodde inte att sådan slags smärta var för mig innan jag testade det. Det var liksom frigörande, animalistiskt och vi nådde mitt allra innersta. Att känna mig totalt öppen för allt och inte så otroligt hård och stark jämt. Är en rätt så dominant kvinna i vardagslivet. :)
    Hehe, ja men är det inte inte lite typiskt, just det där att de som verkar lite framfusiga och dominanta i vardagslivet gärna vill ha det tvärtom i sängkammaren? Drömmer Det kanske bara är en fördom men jag tycker ofta man hör talas om att t ex män i höga maktpositioner vill bli dominerade och vara riktigt undergivna när det handlar om sex.
    Kul att du verkligen hittat en form av sex som du uppskattar så pass mycket. Spännande! Solig 
  • wilhelm50

Självklart alltid värst på morgonen,nån tjej, som bill busa med mig.

• lillejag2009

Nyvaken kåt så in i helvete
    Men men upp och fixa kaffe istället

• wilhelm50
    lillejag2009 skrev 2013-11-22 07:15:42 följande:
    Nyvaken kåt så in i helvete

Men men upp och fixa kaffe istället

Du som är tjej får väl knulla hur mycket som helst,jag har ju mycket svårare som kille,kram
  • lillejag2009

Bara för att jag är tjej betyder det i te att jag får ligga när jag vill.

Inte när ens man jobbar hela dagarna

• wilhelm50

[quote=71749001][quote-nick]lillejag2009 skrev 2013-11-22 10:33:03 följande:[/quote-nick]Bara för att jag är tjej betyder det i te att jag får ligga när jag vill. Inte när ens man jobbar hela dagarna[/quote Det trodde jag.

• lillejag2009

Ja har större sexbegär än vad han har tyvärr

Svar på tråden Kåt just nu?