• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • wilhelm50
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 15:40:52 följande:
    Ja... har varit det sen sist jag hade sex för ett par veckor se :( Går ju att stilla det värsta behovet på egen hand men det ger inte alls samma tillfredsställelse eller är lika skönt som när en partner är med...

Hade du tänkt ragga upp nån här på FL då (skojar lite)
  • Anonym (KX)

Härligt det lät "Elisa" !!!!!!!

• Anonym (tjej35)
    wilhelm50 skrev 2013-11-28 15:49:18 följande:

Hade du tänkt ragga upp nån här på FL då (skojar lite)
    Haha, nej ingen risk för det... då skulle jag väl inte varit anonym ;)
    Behöver inte fl för det, om jag skulle vilja så skulle jag alldeles säkert kunna hitta fler sexpartners irl men problemet är att jag hittat den som matchar mej perfekt sexuellt så jag vill inte ha sex med någon annan. Sexet är mer än bra men tyvärr alldeles för sällan.
  • wilhelm50
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 16:31:04 följande:
    Haha, nej ingen risk för det... då skulle jag väl inte varit anonym ;) Behöver inte fl för det, om jag skulle vilja så skulle jag alldeles säkert kunna hitta fler sexpartners irl men problemet är att jag hittat den som matchar mej perfekt sexuellt så jag vill inte ha sex med någon annan. Sexet är mer än bra men tyvärr alldeles för sällan.

Ja det betvivlar jag inte ett dugg du skulle kunna välja och vraka bland killarna här på FL, men jag förstår ditt problem nog alltför vanligt bland tjejer efter ett längre förhållande, vi killar är nog som hetast i början, kram
  • Anonym (tjej35)
    wilhelm50 skrev 2013-11-28 16:51:12 följande:

Ja det betvivlar jag inte ett dugg du skulle kunna välja och vraka bland killarna här på FL, men jag förstår ditt problem nog alltför vanligt bland tjejer efter ett längre förhållande, vi killar är nog som hetast i början, kram
    Jag har inte sagt något om längre förhållande. Jag är singel så jag gör precis som jag vill... Han jag har sex med så har jag (tyvärr) inte något förhållande med utan vi är bara vänner som någon gång i månaden har sex med varandra. Därför spenderar vi som regel inte vardagsnätter med varandra eller nätter när jag har barnen och då återstår det bara varannan helg då vi brukar hamna i samma säng..... Vi borde inte ha sex egentligen men ingen av oss kan motstå när det är så förbannat bra.
  • carlf
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 17:03:37 följande:
    Jag har inte sagt något om längre förhållande. Jag är singel så jag gör precis som jag vill... Han jag har sex med så har jag (tyvärr) inte något förhållande med utan vi är bara vänner som någon gång i månaden har sex med varandra. Därför spenderar vi som regel inte vardagsnätter med varandra eller nätter när jag har barnen och då återstår det bara varannan helg då vi brukar hamna i samma säng..... Vi borde inte ha sex egentligen men ingen av oss kan motstå när det är så förbannat bra.
    Jag låter min ytterdörr stå öppen, du är välkommen när som, Ja o skulle kärlek uppstå mellan oss så finns det nog ingen gladare kille än jag. Vill verkligen hitta den rätta kärleken också.
  • Anonym (tjej35)
    carlf skrev 2013-11-28 17:13:39 följande:
    Jag låter min ytterdörr stå öppen, du är välkommen när som, Ja o skulle kärlek uppstå mellan oss så finns det nog ingen gladare kille än jag. Vill verkligen hitta den rätta kärleken också.
    Det är ju snällt men tror jag hoppar över det. Brukar inte fara hem till främmande killar hur som helst, speciellt inte när jag inte vet var dom bor ;)
  • carlf
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 18:29:42 följande:
    Det är ju snällt men tror jag hoppar över det. Brukar inte fara hem till främmande killar hur som helst, speciellt inte när jag inte vet var dom bor ;)
    Haha, nä kanske sant;) det skulle man säkert inte göra. Södra delen av landet.
  • Anonym (Kåt är bra...)

att vara kåt är bra. är inte ung men är kåt ändå. Min fru är yngre men är mindre ofta kåt, tyvärr.
    Men jag är henne trogen och kåtheten kan man använda som en positiv energi i livet. I första hand ska
    man vara glad över att man är kåt ibland, för det betyder att man är ganska harmonisk i övrigt. Är man för orolig, nervös, ilsken eller annat, så brukar kåtheten försvinna tillsammans med glädjen.
    Jag o min fru har varit gifta i mer än 10 år, vi vill ha barn igen (nu även hon, jag har längtat), så detta gör mig ännu mer kåt, och sexet ännu mer spännande. Vad ska jag göra för att få henne mer kåt, tror ni? Jag är vänlig, ger henne massage när hon vill det, är sjysst, så hennes sällan-kåthet beror nog inte på mig... Tips mottages!

• Anonym (tjej35)
    carlf skrev 2013-11-28 18:31:31 följande:
    Haha, nä kanske sant;) det skulle man säkert inte göra. Södra delen av landet.
    Tyvärr för långt bort...
Svar på tråden Kåt just nu?