• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • wilhelm50

Ja jag förstår det ni har väl varit ihop länge,då är det inget konstigt tyväär

• wilhelm50

Kåt har jag varit hela dan, finns så många snygga tjejer man springer på. I jobbet liksom

• lillejag2009
    wilhelm50 skrev 2013-11-22 13:34:37 följande:

Ja jag förstår det ni har väl varit ihop länge,då är det inget konstigt tyväär

Ja i sju år
  • Anonym (skakig i benen)

Nix, har för en stund sedan haft riktigt svettigt sex så nu är jag avkyld..ett tag till i alla fall, natten är lång

• wilhelm50
    lillejag2009 skrev 2013-11-22 21:01:43 följande:
    Ja i sju år

Tyvärr är vi grabbar som hetast på gröten i början sen blir det liksom tvärtom för många tjejer får mer sexlust för sin. Kille som. Kanske tycker nätet blir mer intressant t e x.
  • lillejag2009
    wilhelm50 skrev 2013-11-22 21:19:07 följande:

Tyvärr är vi grabbar som hetast på gröten i början sen blir det liksom tvärtom för många tjejer får mer sexlust för sin. Kille som. Kanske tycker nätet blir mer intressant t e x.
    Ja tyvärr är det så.

Tur att man kan skaffa hjälp på egen hand
  • wilhelm50
    lillejag2009 skrev 2013-11-22 22:06:01 följande:
    Ja tyvärr är det så. Tur att man kan skaffa hjälp på egen hand

Bra då har du kommit till insikt.rent statistiskt är jag övertygad om att jag ha rätt , man måste jobba tillsammans hela tiden så det inte spårar ur.
  • lillejag2009
    wilhelm50 skrev 2013-11-22 22:12:51 följande:

Bra då har du kommit till insikt.rent statistiskt är jag övertygad om att jag ha rätt , man måste jobba tillsammans hela tiden så det inte spårar ur.
    Absolut visst är det så.

Sen är ju jag sex beroende o måste ha sex minst 15 gånger per dag
  • wilhelm50
    lillejag2009 skrev 2013-11-22 22:15:43 följande:
    Absolut visst är det så. Sen är ju jag sex beroende o måste ha sex minst 15 gånger per dag

Det förstår du väl ingen kille kan 15 ggr per dag, för en del år sen kunde jag. Få utlösning 9 ggr per dag., duktig tjej. Men det måste vara lite jobbigt
Svar på tråden Kåt just nu?