• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • sören lindkvist
    Anonym (tjej35) skrev 2013-12-28 01:40:48 följande:
    Ja Har inte haft sex på en månad så det börjar bli kris. Räcker inte i längden att onanera. Hade chansen till sex för ett par nätter sen men hade mens så det blev inget. Fick iaf ge min friends with benefits en väldigt, väldigt skön avsugning så det var ju nice men va fan jag hade ju velat bli slickad som jag brukar och sen rejält påsatt. Borde skaffa mej en eller några kk men kräsen som jag är e det svårt att hitta nån som duger :-/
    Synd om dig tjejen!  In boxa mig ska ja försöka leda dig till en orgasmFlört
  • Anonym (tjej35)
    sören lindkvist skrev 2013-12-28 01:48:52 följande:
    Synd om dig tjejen!  In boxa mig ska ja försöka leda dig till en orgasmFlört
    Ja men visst. Jag har inte några problem att få orgasm om det bara är det jag vill. Jag vill känna närheten av en annan människa och det får jag inte via en dator. Sen finns det nog killar som gärna skulle komma hit men ingen av dom duger för mej. Finns bara en jag vill ha och tyvärr tvivlar jag på att jag nånsin kommer att hitta nån annan som det blir lika bra med Är bara att vänta tills det bli lämpligt tillfälle igen för då tar vi igen det rejält
  • lasslotegel
    MovingAround skrev 2013-12-28 01:59:31 följande:
    Jag är jättekåt, kom igen nu och avsluta min
    ">Big mac
    . Åhhhh
    jag vill avsluta dig med latextyger som andas men täcker hela ansiktet

Lyder minsta vink
  • sören lindkvist
    Anonym (tjej35) skrev 2013-12-28 01:57:05 följande:
    Ja men visst. Jag har inte några problem att få orgasm om det bara är det jag vill. Jag vill känna närheten av en annan människa och det får jag inte via en dator. Sen finns det nog killar som gärna skulle komma hit men ingen av dom duger för mej. Finns bara en jag vill ha och tyvärr tvivlar jag på att jag nånsin kommer att hitta nån annan som det blir lika bra med Är bara att vänta tills det bli lämpligt tillfälle igen för då tar vi igen det rejält
    Då vet  ja tjejen! tyckte synd om dig bara, kunde ju vara kul bara att smeka dig på befallningFlört
  • kelgrisen58

Mycket kåt även på det nya året,

• Anonym (Ähum)

KÅT är väl ett normaltillstånd.

• kelgrisen58

la med

Anonym (Ähum) skrev 2014-01-01 00:44:59 följande:
    KÅT är väl ett normaltillstånd.

Kan väl inte mer än att hålla med.Helt rätt sagt.
Svar på tråden Kåt just nu?