• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Ung & kåt)

[quote=72142550][quote-nick]Anonym (kåt också) skrev 2014-01-05 23:05:31 följande:[/quote-nick]

Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-05 22:59:00 följande:
    Jo det vill jag nog.. Vi får väll se vad som händer i framtiden:)
    Härligt det låter! Har du haft dom här tankarna länge? Provat mer än en kille än[/quote Den här dagen börjar lika illa som den andra slutade. Kåt. Nej har bara haft en åt gången. Som mest har jag och min bästis haft sex i vårt studentrum med varsit ragg samtidigt. Det va rätt najst det med:)
  • Anonym (Ung & kåt)

Vad konstigt det blev med texten. Ni få själva sortera ut inlägget ..

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 11:01:02 följande:
    Vad konstigt det blev med texten. Ni få själva sortera ut inlägget ..
    Det är lungt ja fick ju mitt svar!  Låter lite porrigt med 4st i samma rumFlört  Var ni nära varann så ni tjejer kunde smekas med?
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 12:37:30 följande:
    Det är lungt ja fick ju mitt svar!  Låter lite porrigt med 4st i samma rum  Var ni nära varann så ni tjejer kunde smekas med?

:) nej, vi var på varsin sida av rummet. Men det var inte långt. Fin utsikt var det iaf:) får se om det blir någon mer gång. Hoppas det:) kanske i samma säng då
  • Anonym (kåt också)

Okej.. Har själv provar det för många år sedan, ångrar i efter hand att man inte rörde andra tjejen!  Det var väldigt upphetsande iallafall, vi kände varann väl så det hade nog inte varit några bekymmer. Vi avslutade med o spruta på tjejerna som satt i samma säng på slutetGlad  Är du student fortfarande tjejen?  Går det hett till i student rummen? Ja känner en som går på chalmers men ej vågat fråga änFlört

• Anonym (Ung & kåt)

Hur min sängranne avslutade vet jag inte. Hur vi avslutade fanns det inga bevis kvar på efter:):) Det kan du tolka med fantasin:) Nej jag är inte studerande längre! Det är ett avslutat kapitel.

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 15:21:55 följande:
    Hur min sängranne avslutade vet jag inte. Hur vi avslutade fanns det inga bevis kvar på efter:):) Det kan du tolka med fantasin:) Nej jag är inte studerande längre! Det är ett avslutat kapitel.

Du läste nog inte frågan helt ja undrade inte hur ni avslutade!  Okej du har studerat färdigtFlört  Det var en härlig tid iallafall förstår ja!   Med mycke trevligt sex o festandeGlad
  • Anonym (Ung & kåt)

Den fantasin bjuder jag på:)

Festande blev det en del. Men inte så mycket sex:( är inte så erfaren

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 16:41:25 följande:
    Den fantasin bjuder jag på:)
    Festande blev det en del. Men inte så mycket sex:( är inte så erfaren

TackarGlad  Misstänkte att ni festade en del!  Ok varför inte?  Finns ju inget skönare!   Okej hur gammal är du tjejen?
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 16:49:42 följande:
    Tackar  Misstänkte att ni festade en del!  Ok varför inte?  Finns ju inget skönare!   Okej hur gammal är du tjejen?

Jag har varit för blyg, inte vågat gå hela vägen helt enkelt. Kompisen pushade mig iblan. Och inte träffat rätt på festerna. Vill inte outa mig för mycket här, men jag har jobbat liten tid efter mellanlång hs studier
Svar på tråden Kåt just nu?