• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Ung & kåt)

Kan inte skriva hela tiden därför dröjer inland svaren. Bor just nu hemma!

• Anonym (kåt också)

Ingen fara tjejen bara trevligt o skriva med dig! Förstår att du inte vill tala om för mycke!  Då är du närmare 20 än 30 iallafall.  Du behöver allså ha en kille som kan göra det skönt för dig!  Ledsnat på att smeka dig själv?

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 17:50:40 följande:
    Ingen fara tjejen bara trevligt o skriva med dig! Förstår att du inte vill tala om för mycke!  Då är du närmare 20 än 30 iallafall.  Du behöver allså ha en kille som kan göra det skönt för dig!  Ledsnat på att smeka dig själv?

Lite kanske, men det kommer nog. Men att skriva ut mina innersta fantasier här på fl. blev nog inte så bra. Istället för att dämpas efter jag luftat dem, blev det bara värre! Är så kåt så jag knappt kan trycka på rätt knappar på datorn, kanske snart dax å duscha igen:)
  • pojken81
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 10:59:16 följande:
    [quote=72142550][quote-nick]Anonym (kåt också) skrev 2014-01-05 23:05:31 följande:[/quote-nick] Härligt det låter! Har du haft dom här tankarna länge? Provat mer än en kille än[/quote Den här dagen börjar lika illa som den andra slutade. Kåt. Nej har bara haft en åt gången. Som mest har jag och min bästis haft sex i vårt studentrum med varsit ragg samtidigt. Det va rätt najst det med:)
    Det låter mycket upphetsande ;)
  • Anonym (kåt också)

Okej tjejen!  Känner mig lite skyldig till att du blev så kåt nu då!  Du får helt enkelt använda dusch slangen o få dig en rejäl orgasmFlört Hade vi inte varit anonyma båda 2 kunde vi skrivit lite snusk till varann på pmFlört

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 18:28:03 följande:
    Okej tjejen!  Känner mig lite skyldig till att du blev så kåt nu då!  Du får helt enkelt använda dusch slangen o få dig en rejäl orgasm Hade vi inte varit anonyma båda 2 kunde vi skrivit lite snusk till varann på pm

Hur gammal är du då? Vad har du för speciel snuskfantasi?
  • Anonym (Ung & kåt)
    pojken81 skrev 2014-01-06 18:17:45 följande:
    Det låter mycket upphetsande ;)

Det var det:) det är fint med bra kompisar som får en att släppa på hämningarna:) till en viss gräns då!
  • pojken81
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 18:33:45 följande:

Det var det:) det är fint med bra kompisar som får en att släppa på hämningarna:) till en viss gräns då!
    Mm.. verkligen. Skulle vilja uppleva nåt liknande ;)
  • Anonym (kåt också)

Jag är äldre än dig tror jagFlört Nja skulle gärna lära upp en sådan trevlig tjej som digTungan ute  Det är en fantasi som alltid funnits.  Sen skulle jag vilja vara med ett par o hjälpa killen o göra det extra skönt för tjejen!

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 18:45:22 följande:
    Jag är äldre än dig tror jag Nja skulle gärna lära upp en sådan trevlig tjej som dig  Det är en fantasi som alltid funnits.  Sen skulle jag vilja vara med ett par o hjälpa killen o göra det extra skönt för tjejen!

Mm då får du ligga på rejält på nätet, det finns ju som tur är alla möjliga människor som ställer upp på det mesta:) vet du någon sida som verkligen funkar att söka på?
Svar på tråden Kåt just nu?