jag sa till min man att han blivit fet!
min man har stadigt gått upp i vikt. nu väger han säkert 115kg. han vägde ca 78-80 när vi träffades. han äter ingenting på hela dagen förrän sen eftermiddag. ibland inte ens förrän vid middagstid. sen äter han hela kvällen och sköljer ner allt med öl/cocacola. jag äter inte så alls. har försökt föregå med gott exempel. jag dricker vatten. till helgen ibland 1 glas rött. äter mkt grönsaker o bra proteiner. ikväll sa jag till han att han blivit tjock. större än "den och den". -folk som han alltid klagar på att de äter så ohälsosamt. han kommenterar ofta på "vänner" och deras matvanor. han pratar alltid om hur han ska börja träna etc. när jag sa att han blivit tjock tog han illa upp, nu ligger han och snarkar på soffan. efter att ha hällt i sig 6 öl ochvräkt i sig 5 korv med bröd (efter middagen)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-14 02:32
ojoj vad många som har skrivit, har bara hunnit läsa de första 10 kommentarerna.
Är i Australien, därför det blev konstigt med tiden.
Kl 13 svensk tid = 22 aus tid.
Ja han är väldigt duktig på att klaga på andra. speciellt hur ohälsosamt de äter.
och så är han själv likadan..
hemskt att känna så här, men jag blir verkligen störd på hur han skiter i sin egen hälsa.