• pangis

Många barn

Hej! Jag är en flerbarnsmamma som söker andra flerbarnsmamma. Jag väntar mitt 8de barn i slutet av året. Skule vara kul å få kontakt med er som har 5-6 eller fler barn, De är inte ofta man kommer i kontakt med någon som min situation. Hör av er.

• Svar på tråden Många barn
  • Bu o Bä

Sommar08 blev lite nyfiken bara, är det fyrlingar? Häftigt med fyra i samma ålder, lite speciellt faktiskt
    Min man har vid varje rutinultraljud (5st) hoppats att det varit tvillingar fast det var aldrig det...

• anneleea

Har en son 18 år, dotter 17 år, son 14 år, son 12 år, flicka 9 år, pojke 4 år och nu väntas en liten i november. Själv är jag inne på mitt 39:e år ;)

• sinfulmist

Hej här är en som väntat 7e barnet i slutet av nov början på dec.

Har barn födda 
    juli 05, 
    sep 06,
    dec 07,
    maj 09,
    juni 10
    dec 12

VUL Den 15. Hoppas allt bra där inne avskyr ju att vänta. men så tidigt att dom inteensskulle kunna se embryo ännu hos mig. början på v 6 här. =) Lycka till alla å hoppas ni stannar kvar här så man fårse vad ni får =) spännande.

• pangis

Kul att fler kommer med. Och att de är fler som ska ha bebis i år med. Själv är jag i vecka 10.Skrattande

• 7 michelingodingar

Hej!

Jag och min man har 7 barn i åldrarna 17 år, 14 år, 13 år, 7 år, 6 år, 5 år och 3 år.

Här blir det inga fler barn vilket jag sörjer lite över men efter 4 snitt så orkar inte kroppen med fler graviditeter och jag steriliserade mig i samband med sista snittet.

Vi bor i en villa på 6 rum och kök, lite trångt men de tre äldsta har eget rum och de fyra yngsta delar på ett stort rum och vi har ett rum. Mannen jobbar heltid och jag pluggar heltid och är färdig läkarsekreterare/vårdadministratör i juni och kommer jobba heltid fram tills hösten sen får vi se vad som händer på jobbfronten.     

• Emkranat

Hej, vi väntar nr.7 vid årsskiftet.

Våran skara består av:

Pojke, feb -96
    Pojke, mars -98
    Pojke, feb -01
    Flicka, jan -06
    Flicka, feb -08
    Pojke, jan -10 

• Storfamilj

Hoppar in här jag med :) Väntar sjunde barnet i november :) har barn mellan 6 och 20 år. Vi bor i villa....10 r o k.

• tilj75

Hej, nu har jag iofs bara fem barn men makens två äldre bor också hos oss (och en pojkvän) så jag kanske kan få vara med här ändå.
    Mina killar är 6, 4, 3 och 3 år och lillflickan är tre månader. Bonusarna är 18 och 22.
    Sommar08, coolt med fyrlingar, det kan inte vara vanligt. Var det jobbigt när de var bebisar. Jag hade en ettårig och en tvååring när mina tvillingar kom, men kan inte tänka mig hur det är att ha fyra bebisar samtidigt.
    Måste sova nu...

Svar på tråden Många barn