• pangis

Många barn

Hej! Jag är en flerbarnsmamma som söker andra flerbarnsmamma. Jag väntar mitt 8de barn i slutet av året. Skule vara kul å få kontakt med er som har 5-6 eller fler barn, De är inte ofta man kommer i kontakt med någon som min situation. Hör av er.

• Svar på tråden Många barn
  • Baby Doll

Jag har 5 småttingar varav den äldsta är 5 år :)
    Vore jätte kul att hänga här :)

Jag har en blogg om ni vill kika in, lämna gärna avrtryck om om ni också har blogg man får ta del av :)

www.mybabydolls.blogg.se 

5 barn under 4 år -www.mybabydolls.blogg.se-
  • wildlife

Hoppar in här jag med Skrattande
    Är 38 och väntar nr 7 om ca 6 veckor

Barnen är födda:
    Flicka -93
    Pojke -94
    Pojke -98
    Pojke -02
    Flicka -04
    Pojke -07 

• Mrs VW

Hej tjejer!

Jag är en mamma med 5 barn. Trodde jag hade många barn, men ni är ett strå vassare

• Lina1

Jag har 6 barn en tjej på snart 12 en tjej på 9 en kille på 7 en tjej på 5 en kille på 3 och en tjej på 1 .
    Vore jätte kul att knyta lite nya bekantskaper via fl särskilt  med andra föräldrar som har fler barn än den genomsnittliga familjen har.Jag känner iaf mig lite utanför och ensam ibland när jag kommer min stora härliga familj,ingen annan har ju stor familj som jag,inte någon jag känner iaf:)
    Någon som känner som jag?
    Fast trots skit snack,hårda ord och stirrande blickar så hoppas jag sååå mycket att jag kan få iaf en liten trollunge till:) 

• Nelliepop

Här är en till med många barn ð???jag har 6egna barn i åldern 16 år ner till 10 månader. Och en bonus. Jag är själv 34 år.

• anneleea

Vad kul att vi är så pass många flerbarnsmammor. Vi bor bara i en femma, men det går jättebra eftersom de två äldsta har flyttat hemifrån ;) Kram på er

• Bu o Bä

Vi bor i en fem rumsvilla, och alla fem barnen bor hemma Så det börjar bli riktigt trångt nu. Det var sex rum när vi köpte huset för 15 år sedan, men köket var lite för litet så vi offrade ett rum till att göra större kök.
    Då hade vi två barn och inte planer på fem, men finns det hjärterum finns det stjärterum Men vi måste snart hitta en lösning på det.

• Monki

Jag hoppar in och hoppas jag platsar här... Jag väntar mitt femte barn till slutet av året. Jag har barn födda 02, 04, 07 och 10 hittills. Som många andra tror lär nog inte nr 5 vara det sista heller. 😉

Mamma till fyra -02, -04, -07 & -10 med bf 5/12-13.
Svar på tråden Många barn