Inlägg från: Lullan1 |Visa alla inlägg
  • Lullan1

    min lilla flicka tindra-aliah

    Så himla lessen för din skull.. vi förlorade våran dotter förra veckan hon dog i min mage v34 =(
    Vårt liv rasade samman o nu sitter man här med tårar som aldrig sluta falla.. Jag vill inte att detta ska vara sant!
    Saknaden är enorm <3

  • Lullan1
    tindra aliah skrev 2013-03-14 21:02:53 följande:

    det är så sorgligt. beklar er sorg också.. det är så fruktansvärt jobbig.vet inte hur dagarna ska gå.gråter varje dag saknar henne varje sekund.. ja hoppas du har ett fint stöd runt dig. har ni inte fått  ngn so helst förklaring? men oavsett är det hela så sjukt att det händer bara så utan förklaring o jag vet inte ens hur man ska fortgå i livet mitt liv ett slut mitt liv va me min bebis :(

    Jag tror de hela berodde på en tyst moderkaksavlossning =(

    Idag har jag fått bilder som ja beställt framkallning på vår lilla piga, så himla vacker...
    vill verkligen inte att de ska vara så här.. Varför gatt våra fina barn ryckas ifrån just oss!?
  • Lullan1
    tindra aliah skrev 2013-03-15 18:49:16 följande:

    ja jag vet inte varför gud tar våra fina barn innan dom ens skulle varit utanför magen :( idag e det 1 månad sen tindra begravdes var på hennes grav satte röda fina rosor gula tulpaner o videung i vasen o en krukros så nu e hennes grav fin av blommr ljus o sina 3 änglar som vaktar över henne,, idag är det också hennes 40 dag som avliden idag övergår hon totalt till ande värden om ja bara klarar av att visa henne att ja klarar det (enligt vår muslimska tro) ja har så svårt att fatta att allt detta e sant! mitt hjärta blöder :(

    åh va du gjort fint då på hennes grav Hjärta
    Vi har inte fått våran lilla tjej under gjorden än, väntar än på att hon ska få komma tillbaka efter krimeringen..
    sen ska vi göra fint åt henne med på hennes plats... Usch va jag hatar detta... Varför rycks våra barn ifrån oss
    goda!? Vi som väntat längtat o är förberedda... nä livet är så fruktansvärt orättvist.....

    Saknaden är enormHjärta
Svar på tråden min lilla flicka tindra-aliah