• Ziria

Blir det en trea?

Är det flera där ute som sitter och funderar om bebisverkstad för nummer tre ska inledas?

När tanken är tänkt är det svårt att släppa den!

• Svar på tråden Blir det en trea?
  • Demmpa

Våra barn fyller sju i höst, ungefär samtidigt som bebben föds, eventuellt blir det en fyra ca 1,5 år senare.

• emmisss

Nej gud nej det hade jag aldrig orkat! :) Får det knappt att gå runt som det är just nu med tålamodet , orken och sömnbristen! :) 

Blir det en trea så blir det när lilltjejen är ca 4-5 år....vilket är om fyra-fem år! ;) Då är vi som sagt lika gamla som ni nästan...

Men vissa dagar när det är kaos här hemma så känner jag...inga fler barn! Längtar redan nu efter bara 1 månad efter att lillfisen föddes att... ååå jag vill åka bort på  en weekend, sova äta gott och mysa med mannen min! , Men det lär ju dröja ett tag i alla fall! :)

• daimstrut

Jag funderar... Har två galet intensiva och galet härliga. Vet i katten om jag orkar med en till fast ändå finns tanken där. Har en dotter som precis fyllt fyra och en son som blir två i juni. Har precis fyllt 36 så om det ska bli en trea ska vi försöka få till den första halvåret på 2014...

• Alexi

Jag är sjukt sugen. Min man inte sugen. Diskussioner pågår. Jag vill helst börja försöka om några månader...

• PTB

vi har precis startat med verkstaden ! våra barn är 5 och 1 år och 8 månader och åldrar är 25 och 32 så vi satsar! =)

• anyXX

Min man sa häromdagen att "nästa gång du föder barn..."... :O

Vi är båda lite osäkra på om vi vill ha fler, jag tycker det är väldigt skönt med "stora" barn (våra är 3 och 5) och att vi nu kan börja göra lite mer saker med dem, resa etc.... å andra sidan kanske en sladdis får hänga med lite mer på allt som familjen gör? Barnen kommer ju ha aktiviteter, skola etc OM vi får en trea... vi sa att vi skulle se hur vi känner om ett år... jag är 30 och min man är 38.

flicka 2008 & pojke 2010
  • sweetheart84

hejsan!

jag är sugen på 3an.. men inte min man men vi få se om nåt år kanske.. jag vill ha ett fast jobb först känner jag och ut å resa lite.. mina flickor är 4 och snart 2 år.. så de få bli en sladdis i så fall.. men jag har inte släppt tanken på en liten till så vi få se om kanske 3 år..  

• stina 86

Har blivit sugen på en tredje,skulle vilja ha en liten tös😃(helst)har två pojkar,2 och 3..problemet är att jag ska söka till högskolan nu till våren..3,5 års utbildning..känns lite jobbigt att veta att man måste vänta 4 år till..

Svar på tråden Blir det en trea?