• Ziria

Blir det en trea?

Är det flera där ute som sitter och funderar om bebisverkstad för nummer tre ska inledas?

När tanken är tänkt är det svårt att släppa den!

• Svar på tråden Blir det en trea?
  • Ziria

Men du kanske inte behöver vänta fyra år.. jag slutar nästa vecka en 3,5 års utbildning och under den tiden har jag haft fem klasskompisar som fått barn. Vissa tog en termin ledigt och andra bara nån vecka dessutom nu när vi slutar är tre till gravida

Vad kul att du ska plugga! Vad tänkte du läsa?

• stina 86

Vill läsa till socionom..skulle sökt till hösten men jag min IDIOT missade sista antagningsdatumen..jo,jag tänkte på att man kunde ta en termins paus men orkar man verkligen plugga sen med en så liten en?mina söner varken är eller har varit speciellt stillsamma av sig..får nog bli så att jag man börjar verkstan sista terminen..läste matte på KOMVUX nu denna terminen..det var inte lätt att få tid till..Grattis förresten,vad har du utbildat dig till?

• Ziria

Så roligt! Det är precis det jag har pluggat socionom!

Jo det är nog inte helt lätt att plugga med en liten, men om man vill så går det nog. Jag började plugga när min yngsta var sju månader.. stunder har det varit jätte jobbigt , men det finns också fördelar med att plugga när barnen är små.

• stina 86

Jo men det är svårt när man redan har två busar..var utbildningen tuff?jag undrar om jag kommer klara det..jag har kollat på schemat från föregående terminer och det var knappt några heldagar alls och det blev jag glad för,för då kan man ju plugga när barnen är på dagis.har dessutom en bit att köra för att ta mig till skolan...vad vill du jobba med nu då?Eller efter bebisverkstaden rättare sagt😁

• Ziria

Jag tycker utbildningen har gått lite upp och ner vissa peioder var mycket krävande medan andra riktigt lugna. Schemat har jag upplevt som jättebra. Jag har många i min klass som både har barn och jobbat samtidigt som de pluggat :-O och det har gått bra!

• Isabella06

Vi ä jätte sugna på en trea, ett sista barn.
    Den stora är sju år i sommar, lillebror 7 månader idag. Och förhoppningsvis blir vi med barn, SNART!!
    Hoppas det tar sig, då jag haft väldigt mycket missfall innan varje barn :(

• Ziria

Hej Isabella, så ni försöker på trean nu? Hoppas att det går vägen för er..

• Isabella06

Ja. Och jag plussade positivt i veckan!!!!!:)
    Vågar inte ropa hej än, men vi håller tummarna!

• Ziria

Grattis isabella!!!!! Å va roligt håller tummarna för dig nu!

Svar på tråden Blir det en trea?