Pergotime start mars 2013.
Helt fascinerad
.
Helt fascinerad
.
Så skönt att ha sex av lust idag och inte tvång! Mer sånt
Idag är jag ganska torr, inga trådiga flytningar alls. Innebär det då att äl skedde igår?
Jag är tvärtom, längtar efter att få ringa läkaren och be om äggledarspolning. Har hört goda resultat och snöat in mig på att den är just vad vi behöver.
Bim uträknat till 22 sept enligt appen men jag tror mer på den 26 sept med tanke på att jag verkligen tror jag hade ägglossning i torsdags.
Blä!! Illamående illamående. Sen i förrgår. Och direkt börjar hjärnan tänka GRAVID och jag hatar det. Jag vet ju att det bara är kroppen som luras precis som alla andra jäkla ggr
.
Hatar att hoppas
Enligt appen - på söndag
Enligt egen uträkning baserat på äl - om en vecka
Känner mig 99% säker på att det bara är kroppen som lura så jag blir bara arg, ledsen och trött på det
Digitala äl test is the thing!! Jag kan inte utläsa de andra :-/
Tror appen i telefonen har helt rätt i mens imorgon trots allt. Lite missfärgat på pappret nu när jag torkar mig och livmodertappen är jättemjuk. Aldrig varit med om att den känns så mjuk innan. Då får jag ringa läkaren nästa vecka och böna om spolning
Förvänta mig inget annat men klart man blir besviken för 20:de gången
Och jag känner mer och mer att jag vill lägga ner det fullständigt . Jag orkar eg inte mer. Besvikelse efter besvikelse, en kropp som konstant luras med tecken på graviditet. Folk som blir gravida till höger och vänster. Känns just nu som jag skulle må bättre av att sälja av alla bebis saker och sätta in preventivmedel.
Avskyr att jag vänta så länge med att be om hjälp, samtidigt verkar de inte veta ett skit om fertilitetsproblem . Men innan jag fått till den här jävla spolningen så känns det inte som jag gjort allt.
Jag kan inte pausa det i någon månad. Dels för jag vet att jag inte kan sluta tänka på det och dels för att jag kommer känna att där gick onödig tid till spillo.