Pergotime start mars 2013.
Det är alltid säkrast att vänta till bim
Det är alltid säkrast att vänta till bim
Imorgon är det dags att åka till gyn igen.... Känner mig lite nervös, tror dock att ägglossningen kan ha skett igår och i så fall spolar dom ju inte. Aja, vi får se imorgon helt enkelt.
Tack. Är nervös så jag mår illa just nu. Jobbigt att jag ska dit ensam
Blev ingen spolning. Troligtvis hade ägglossning skett från vänster sida och höger sida var där två stora fina ägg på också. Slemhinnan i livmodern mätte han till 8 mm.
Har fått tid för spolning nu, sker den 7/11. Han räknade utifrån min mens men nu när jag kollar så måste han ju ha räknat helt tokigt för enligt min app så har jag ägglossning den 6/11. Men då får jag helt enkelt skita i att bli gravid just i november
Japp. Synd att det ska vara mitt i ägglossnigen men har det inte tagit sig på försök 22 så tror jag inte det tagit sig på försök 23 heller.
Sen är han lite rolig för han säger ju själv att om där ej finns passage så finns inga andra vägar än ivf. Hade lust att fråga varför han då gav mig pergotime INNAN detta var kollat men vill ju inte sätta mig i dålig dager direkt
Orkar faktiskt inte ringa och ändra. Sorgligt men sant. Och det kan va rätt skönt med en månads paus
Suck dessa läkare. Ibland undrar man om dom alls har någon koll. Egentligen borde man stå upp mer för sig själv och kräva såväl ultraljud som prover men i den utsatta sots man är i så blir det att man går därifrån med tusen frågor som man skulle vilja ställa men tiden gavs inte utan det är "tack och hej, nästa"
Visst ja, läkaren säger att jag ska börja ta pergo på femte mensdagen
Vad kul att så många har bim nästa vecka, det har jag med på onsdag eller torsdag. Känner inget speciellt så jag förväntar mig att mensen kommer. Inga spottings än och det är jag tacksam för.
Nu åker vi på mini semester till Tyskland för att bada och kommer hem först på tisdag kväll. Ska bli skönt att komma bort.
Kommer ej ha internet undertiden så passar på att önska er alla stort lycka till sålänge