• Smalltowngal

Pergotime start mars 2013.

Botha: okej nu gick hoppet ner lite :/ om det är medicinen som gör att det är så. Men jag befarade det nästan :) jag är på cykeldag 20 idag. Har BIM den 26e, har 25 dagars cykel.

Jag hoppas att du också får ett plus denna månaden! När har du BIM? :)

• Smalltowngal

Förväntansfull: bara att vänta och se :) jag är ju 5 dagar från BIM så..

Botha: jag tappade inte hoppet, men man tänker ju för mycket :) då har vi BIM samtidigt vad spännande!

• Smalltowngal

Botha: har du tagit nåt gravtest? :)

Jag har så otroligt (!) ömma bröstvårtor, det har varit så sedan igår. Har bara ont i vårtorna inte resten av brösten. De är även ådriga som tusan. BIM-2 idag.

• Smalltowngal

Förväntansfull: jag tog lite fel, har BIM på fredag.. Men fasen om jag inte är gravid måste jag vara rejält skenis! Idag när jag gick ur bilen in till jobbet så var det som knivar i magen. Fick lov att stanna och huka mig framåt. Det kom och gick ganska fort, typ tre hugg på 10 sekunder. ÄL+9-10 idag, kan det varit ägget som fäste? Det kliar i testfingrarna men vill hålla mig till efter BIM. Helst eftersom pergon kan ha förlängt min korta cykel..

Åååååh vad jag hoppas!!! Haha just ja, igår kväll sa jag till min sambo "Du är min ängel, min skyddsängel" och precis efter BRAST jag ut i hulkande gråt och tårarna sprutade. "Nej nej inte skyddsängel det låter som du är död" nåt sånt sa jag haha. Knasigt känslig!

• Smalltowngal

Förväntansfull: Nädå det är lugnt, jag försöker att ställa in mig på att det inte blir nåt ändå. För jag blir så jävla ledsen varje gång.. Dina symptom låter precis som mina :/ men nu känner jag inga symptom alls, lite ömma bröst men sådär som du beskriver hade jag igår och förrgår. Så det är väl bara extra PMS :( tack vad go du är! Det hoppas jag också!!

LillaJagMaria: tack du är för snäll! :) jag håller mina tummar och tår för dig också och alla andra som är i denna tråd! Jag ska göra mitt bästa för att inte falla för frestelsen att testa. Vill knappt testa på fredag.. Helst vill jag vänta in den troliga mensen. Och om jag inte fått nån på måndag så testa. Usch kommer bli svårt! Helst eftersom jag har typ 10 gravtest hemma :p

• Smalltowngal

Hoppas du klarar det bättre än mig förväntansfull, sambon tyckte att jag skulle ta ett test. Det var så blankt det kan bli :( BIM imorn...

• Smalltowngal

Nä det är sant :) har väldigt mycket vita lotionflytningar nu och bröstvårtorna gör hemskt ont..

• Smalltowngal

Botha: När har du BIM? De visste alltså inte varför du var så dålig? :/ jag har BIM imorgon, har sjukt ont i bröstvårtorna fortfarande och har en hel del flytningar. Annars känner jag inget. Tog ett test imorse och det var negativt.. Jag har ju 24 dagars cykel i vanliga fall men pergon kan väl förlänga den?

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.