• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Jag kan lite förstå din bitterhet, påminner om när min morfar dog av lungcancer fastän han var en riktig renlevnads människa. Det känns orättvist mot den som gör alla rätt.
    Dock gläds jag verkligen åt förväntansfull, liksom jag gör åt alla här som kämpar mot sina odds.
    Jag dricker också ibland, jag kan inte pausa hela mitt liv bara för att jag vill bli gravid och ständigt tänka på allt jag bör låta bli .
    Men det där med lightprodukter får jag nog ta till mig, dricker cola zero och tycker att jag är så duktig som låter bli den vanliga colan. Hade ingen aning om att det kunde påverka fertiliteten negativt

• Poison82

Fast jag blir också tokig och har lust att drämma till vareviga människa med en stekpanna när dom säger "sluta tänka på det"
    Jag menar hur fan ska jag kunna sluta tänka på det?? Jag vill detta mer än något annat och jag kan inte koppla bort det, jag äger ingen avstängningsknapp. Och ännu värre när folk som är eller har varit i min sits säger det

• Poison82

Klart och jag gläds för er skull också. Avskyr andra kämpar trådar där folk kommer in några dagar innan bim och dom har försökt en månad och är så oroliga att dom aldrig ska lyckas och sen några dagar efter så är människan gravid. DET känns som ett hån.
    Och det är ren och skär avundsjuka, ironiskt dock eftersom jag själv blev omplanterat gravid hux flux med första och gravid direkt igen efter spiraluttag (det som dock sluta med mf)

• Poison82

Nä dessa mobiler. Dom får skapa lättare appar , man använder ju knappt en dator längre

• Poison82

Man är ju pessimistisk när det gått 1.5 år men samtidigt har vi ju nyss fått hjälp. Att jag skulle ha pco hade jag ju ingen aning om innan

• Poison82

Självklart får du vara bitter trina. Men man behöver inte alltid dela med sig av bitterheten, inte när det sårar personer i tråden

• Poison82

Jag blir så trött. Vi var ju och tog prover, fick pergo och sambon gjorde sperma prov och nu försöker jag ta redo på hur det ligger till med oss. Får veta att doktorn är på semester till den 20/8 så innan dess kan vi glömma några besked

• Poison82

Efter smärtan från i måndags har det varit lugnt. Bara när jag sträcker mig så får jag känningar nere där jag tror äggstockarna sitter. Vet ni vad det kan bero på?
    Har en himla massa flytningar, hade ni också det? Tror ni att ägglossning skedde i måndags då jag hade så ont eller kan det lika gärna ske senare?

• Poison82

Vansinnigt ont är nog att ta i men det gjorde ont i alla fall och sen dess har jag inte haft den smärtan alls. Så du tror att min ägglossning skedde i måndags? Eller den sker lite innan eller efter det gör ont? Är så kass på sånt här. Men tycker nog flytningarna påminner om de som kommer efter ägglossningen. Fast nu är det rikligt, blir blöt i trosorna som det rinner, något jobbigt :-/

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.