• princess77

Pergotime start mars 2013.

Det är enbart för att se om det finns passage Mom11
    Har själv gjort för ett par år sedan,man spolar in kontrastvätska för att se så det inte är stop någonstans.Går snabbt och känns som mensvärk ungefär.

• princess77

Va,vad säger du förväntansfull?! :(
    Varför tror du att du har fått MA?!
    Hoppas att det inte är så! Kram

• princess77

Nej fy va tråkigt vännen,har gått igenom samma sak för några år sedan och vet hur ledsen man blir :( Lider med dig❤

• princess77

Låter tyvärr som en ofostrig graviditet om dom inte ser nått i vecka 7 ;(
    Tillåt dig att vara ledsen,förstår alla krossade drömmar och förhoppningar.
    Jag grät i flera veckor när det hände mig för några år sedan.Jag vet att det känns fruktansvärt att dom inte gör något åt det men det är bättre om kroppen får sköta det själv tyvärr.Det är inte lättare för hjärtat och psyket dock

• princess77

Här går det trögare,imorgon påbörjar jag kur nr 6 :(
    Har bara denna och en till sen får vi se vad läkaren säger.
    Har ju blivit gravid 2 gånger och fött 1 barn så jag vet att det går men att det tar lååång tid.

• princess77

Känner det samma!!! 6 pergokurer senare och ÄL 5 av dom och ingenting har hänt :(
    Förstår inte varför det inte funkar...
    Har noll sexlust kvar och snart börjas det igen.Imorgon är dag 10 så nu skall det sexas varannan dag i två veckor...
    Vi ger det ett pergoförsök till efter denna sen lägger vi nog ner projektet och nöjer oss med våran prins ;)
    Är för evigt tacksam att jag har ett barn men skulle så gärna ge honom ett syskon.

• princess77

Poison,jag gjorde spolningen för 5-6 år sedan ;) Har fått en son sen dess så stop är det inte.

• princess77

Förväntansfull,jag lider och känner med dig/er.Så fruktansvärt orättvist.Förstår att det känns oerhört tungt just nu :(
    Många kramar till er och välkommen tillbaka när du orkar och vill.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.