Pergotime start mars 2013.
Jag menar verkligen inte att du skall avstå eller har påstått att du är naiv.Jag skrev det i all välmening då jag själv har gått igenom det...
Givetvis peppar jag gärna!
Jag menar verkligen inte att du skall avstå eller har påstått att du är naiv.Jag skrev det i all välmening då jag själv har gått igenom det...
Givetvis peppar jag gärna!
Jag var själv ofrivilligt barnlös i 6 år innan sonen kom så jag vet precis hur det är och jag dömmer ingen!
Adoption kostar givetvis mycket pengar men det gör ivf också om man inte lyckas på sina gratis försök..
Vi sparade 2000:- i månaden förr för att ha råd med adoption i framtiden.
Nu fick vi vårat mirakel till slut och valde att lägga pengarna på annat.
Jag kommer aldrig göra ivf igen för syskonförsök för att jag vet hur dåligt jag mådde men givetvis säger jag inte att jag förkastar det.
Har själv goda vänner som har totalt 3 ivf barn så ibland funkar det
Grattis mammasusan!!!Äntligen lite positiva nyheter i tråden
Hoppas hoppas att det hår vägen och att fet smittar av sig!
Ja äl+ 7 var verkligen tidigt! Vänta 3-4 dagar och köp ett digitalt så vet du säkert.
Tänk positivt!!!
Har nu haft en cykel utan pergo och va skönt det har varit att må bra och inte ha några konstiga biverkningar.Väntar på bim nu om 10 dagar och sen kör vi en omgång till..Sen blir det sprutor för våran del.
Ivf vill jag inte göra igen
Börjar med sprutor för att stimulera större och bättre ägg och avslutar nära äl med en äl spruta som får ägget/äggen att lossna.
Vill inte ha mer pergo för jag har insett att jag verkligen inte mår bra av dom.
Härligt att vara kåt Poison
Då är det bara att tuta och köra
Suck...fast man har barn släpper aldrig avundsjukan över dom som lyckas på första försöket...
Min bror och fru väntar nr 2 i maj..Dom gifte sig 20 juli och 2 veckor senare var hon gravid
.....
Säger grattis men känner tårarna...
Lillis,vänta ett par dagar och ta ett nytt gravtest! Äl tester kan ge positivt utslag även vid graviditet.
Håller tummarna
Jag testade plus först en vecka efter Bim så vänta till mån-tis
Hoppas att mensen håller sig borta dom närmare 12 mån i allafall
Ja,och ursäkta infon men ja flytningar har man massor som gravid
Guck konstant med trosskydd
Ja jag fick en minus och en blödning på Bim och bim+1 och bim+2.
När det sedan upphörde blev jag fundersam och därför köpte jag ett test några dagar senare
Fick då ett starkt plus och lillkillen är nu 2,5 år