• princess77

Pergotime start mars 2013.

Grattis Linnea77 Älskar mirakelhistorier!
    Nu är det ÄL dags här igen men jag har tappat hoppet efter 6 mån med Pergo..
    Dessutom känner jag mig otrolig låg denna månaden,kopplar detta till medicinen eftersom det inte är något annat i livet som känns jobbigt.Nån mer som har kännt så?
    Nästa månad tar jag ett break i allafall så kroppen och psyket får vila lite.
    Har köpt hem Agnus castus droppar så hjälpte mig att bli gravid förra gången så jag kör med dom till vintern,sen får vi se.

• princess77

Stå på dig Poison!Tror inte läkaren menar nått illa även om det kändes klumpigt formulerat..Han kanske bara vill ge dig lite hopp om att fanatiskt bli gravid
    Ring om mensen kommer och kräv spolningen och be om en vidare utredning.
    Kanske dags att prova sprutor och inseminenation om ni inte redan har provat det?!

• princess77

Insemination och Ivf kostar bara om man har barn sen tidigare tillsammans.
    I Vårat fall som har en son är det inget alternativ då vi redan har lagt över 50.000 kr på Ivf första gången vi försökte...
    Då vi till slut blev gravida naturligt låter vi naturen sköta det denna gången också Nu vet vi ju att det funkar även om det tar några år...Dock inget som säger att det kommer funka nu eftersom jag är 35 år och 3 år äldre än när jag blev gravid med sonen..
    Men vi hoppas

• princess77

Trist med mens!!Här är det ÄL,har haft ont i 3 dagar nu.
    Har förberett mig på mens om 2 veckor och har idag köpt hem Agnus castus som jag skall börja med när spottingarna börjar i så fall.
    Måste ha en break med Pergo för denna månaden har jag inte alls mått bra när jag har ätit dom.
    Förra gången jag drack Agnus i en månad blev jag faktiskt gravid så vi får väl se

• princess77

Poison,Agnus castus eller Munkpeppar som det också heter är ett naturpreparat som rättar till hormonbalansen i kroppen.
    Rekommenderas av tyska Ivf läkare!
    Finns att köpa på Bodystore.se.

• princess77

Poison,mina hormonvärden har också alltid varit normala förutom mina sköldkörtelvärden som jag medicinerar mot.
    Jag blev ändå rekommenderad att prova och första månaden jag testade kände jag för första gången på länge av min ÄL och 3 veckor senare plussade jag
    Ren tillfällighet kanske men jag tror att det hjälpte.

• princess77

Det är som sagt en naturprodukt och inget som kan skada på något sätt.Är dina hormoner i kroppen perfekta så är det helt verkningslöst Har du testat alla dina värden? Testoteron,prolaktin och sköldkörtelvärden är dom viktigaste.

• princess77

Ja precis va jag tänkte! Ta ett gravtest!
    Jag småblödde dom första dagarna av graviditeten och testade först en vecka senare när jag började ana att nått var annorlunda Håller tummarna!
    Här är det nu 14 dagar till Bim och ÄL är över för denna gången..
    Bara att vänta nu då..

• princess77

Poison ta inte pergon om du mår så dåligt!Det finns som andra vägar att gå!
    Känner igen mig totalt,denna månaden har jag varit jättelåg så därför gör jag ett uppehåll nu

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.